Potverdorrie weer veels te lang geleden voor een update!
Morgen hoop ik dat het lukt nog een nieuw topic te openen met foto´s maar hier even een update 
Met de pups gaat het super, het knuffelgehalte is op zijn hoogst nu, ze zijn echt uber lief nu! nouja en dikke poepmachienes maar dat vergeef je ze wel als je ze ziet kijken naar je. Want wat zijn ze schattig nu!
Geen 1 puppy is officieel verkocht, wel komt er een man volgende week zaterdag die er 90% zeker weet dat hij er eentje neemt. Er zijn nu 3 gezinnen geweest die eerst allemaal zeiden er eentje te kopen en nu opeens allemaal smoesjes hebben en dus afzeggen. Die man neemt er dus eentje en dan hebben we er nog 6
Caramello en Jip gaan zowiezo niet snel weg, 1 van die 2 gaan we houden. Hoewel Julius ook nog in aanmerking komt, wordt die het waars. niet, omdat ik hem wel leuk vind maar niet zegmaar als ons hondje ziet. Hij is echt heel lief maar mijn zus en vader vinden hem wel leuk maar ik en mam wat minder. Voor de rest zijn ze allemaal leuk, vooral Jet. Jet en Moortje zijn de lievelingen van iedereen die komen
Jet vind ik ook helemaal geweldig maar we willen een mannetje erbij.
Morgen zijn de babies 6 weken, ze zijn echt al heel groot en spelen erg veel. ´s Morgens piepen ze wel erg, dan hebben ze gewoon honger. Ze krijgen nog geweekte puppybrok en voor de rest hebben ze altijd puppybrok tot beschikking. Verschonen is een must, elke dag ed. We krijgen wel kranten van mensen maar we komen gewoon tekort! Wat een monsters
Maar het is zo leuk dit eens mee te maken, we vinden het allemaal heel erg leuk en ook moeders lijkt het leuk te vinden. Al met al gaat het dus goed! Foto´s komen er zo snel mogelijk aan en bedankt voor alle leuke reacties!