wat een geweldig beest!!!!

en ik vind de naam Gollem ook helemaal passen serieus!
wat maakt het uit of het een jongen of meisje is

gollem was ook 2 personen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goof schreef:Hihi, ik had het beest ter plekke Ugly gedoopt
Fristipure schreef:ik zou naar de winkel gaan om een 2e / 3e, of je rat meenemen en 'm terugdoen. weet je wel hoe je 'm moet verzorgen. je weet wat ze zeggen van mensen die eerst kopen dan lezen. aan je titel te horen had / heb je niet het grootste benul van wat zo'n beest voor verzorging nodig heb
darwin schreef:Iek, wat een griezel, dat je daar van kunt houden.
Ze zal misschien wel heel lief zijn , maar ik had haar lekker laten zitten![]()
Is dit trouwens een apart ras , of heeft ze een of andere afwijking dat ze kaal is ?
Eightlegged schreef:Leuk ook, een rat in zn eentje. Bewijst wel weer hoe ontzettend goed jij bezig bent met dieren
Fristipure schreef:ik zou naar de winkel gaan om een 2e / 3e, of je rat meenemen en 'm terugdoen. weet je wel hoe je 'm moet verzorgen. je weet wat ze zeggen van mensen die eerst kopen dan lezen. aan je titel te horen had / heb je niet het grootste benul van wat zo'n beest voor verzorging nodig heb
Rosalie schreef:Mag ik vragen hoe die huid nou voelt? Zit er helemaal geen haar op of is het zoals 'gezichtshaar' bij mensen (vrouwen)?
avaluna schreef:In de dierentuin was laatst een gier die heette Schmeagle/Schmiegel die van Lord of the Rings, verder vind ik Skinny wel heel erg leuk.
Mijn schoonmoeder zou ons huis nooit meer betreden ben ik bang!
Lijkt me wel echt een schatje!
Lees net van die huid; ben idd benieuwd, ik denk dat er wel wat aan haartjes op zit, is net een olifantenhuidje, lijkt het...
Globetje schreef:Jammer Tessyke dat je weer een dier "zogenaamd" redt zonder er info over in te lezen. Ratten horen met een soortgenootje....
En je kon hem zeker écht niet de volgende dag ophalen...Zodat je nog wat in kon lezen en normaal vervoer middel had kunnen regelen....En leren dat een naaktrat ook nog een harig vriendje nodig heeft om zich aan op te warmen....
Maar zoals Fristi zei hij kan weer een nieuw dier aan de (ondoordachte) lijst toegevoegd hoera....