__Robijn__ schreef:Sorry dat ik het zeg maar.. een dobermann dat als een pennypaardje wordt gebruikt?
T slaat eigenlijk nergens op, het is een hond.. geen paard ?

Zelfs een dekje en bandages? gaat dat niet iets té ver? naja .. mijn mening.. ik vind t maar raar!

edit: wel een mooie hond.. hoe oud is je hond ? aangezien die nog gecoupeerde oren heeft al wat ouder? helaas dat het niet meer mag.. mijn dobermann heeft hangoortjes
Ik vind het persoonlijk zieliger om bij een hond die nou eenmaal hangoren heeft een stuk af te hakken omdat je staande oren wil dan zo lol hebben met je hond met een dekje.
Als ik denk aan mijn eigen hond zal ook deze wel aangeven wat hij leuk vindt en wat niet. DIe van ons krijg je echt niets om/aan als hij dat niet leuk vindt hoor! *zelfs zo'n beschermkap van de DA is binnen no time uit...óf hij zit er alleen maar aan te prutsen en wringen*
Denk ik wel dat je hond fijner springt zonder de bandages, maar volgens jou zitten ze erg los dus wie weet heeft hij er geen hinder van

Je bent in ieder geval wel lekkr bezig met je hond (ook goed uit laten stappen hè

)