Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Silence schreef:Het lijkt wel heel overduidelijk dat dat konijntje op de foto geplakt is.
saskiakefie schreef:hier het filmpje dan: http://nl.youtube.com/watch?v=fPJxkXdoOlI
_LoutJ_ schreef:Oke ik neem mijn woorden 'terug' het leek inderdaad heel nep maar nu geloof ik je
Mischien toch over het gehele hok gaas maken?
Urko schreef:hier is het niks anders met de konijnenna 1 keer snappen ze dat echt wel
Logee konijn weet zelf wat "naar je hok" en "verdomme Lothje" betekend. Konijnen zijn helemaal niet zo stom
![]()
Het is wel een leuk filmpje
Urko schreef:jahlache he
![]()
en als je heel boos VERDOMME roept rentie ook keihard naar de keuken of garage, is maar net welke deur opstaat of waar meneer het dichtste bij is.
Franse hangoor bij m'n werk loopt heel veel los in de winkel en die luistert naar d'r naam
edit: zal eens proberen om een filmpje te makeneven broerlief aan kijken of ik zijn camera mag lenen
Yvet_90 schreef:Whahahaha wat een vet cool beest zeg!!:P Mijn konijn doet het ook. Die springt ongeveer net zo hoog als mn pony van 1.46!! Ik zet em wel eens in de stal van mijn pony, die heeft een halve deur.. Die is vrij hoog voor de pony en hij springt er met gemak uit.. Mn moeder wil er geen jongen bij, want ze is bang dat we dan belgische springhazen gaan fokken:P hahaha..
Leuk beestje.. hoe oud is hij eigenlijk?
PrinceAmos schreef:Hahah
Dat deed ons konijn ook. Ging die naar de speeltuin. Hij kwam altijd weer terug voor eten en drinken.
Laatst had ik hem een keer met een meisje gevangen . Hij is nu naar mijn nicht gegaan. Hij is helaas dood. Hij had veel te lange tanden..
PrinceAmos schreef:Dat kon niet. Dus tsjaa en hij had heel veel pijn..
In latenslapen..