kitten mist stuk pootje, update: helaas ontstoken + foto's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

picobello

Re: kitten mist stuk pootje, update: helaas ontstoken + foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 09:57

Owww, wat sh*t dat het is gaan onsteken! Dat gaat ook lekker in de kosten lopen zo, is dat geen drijfveer voor de 'eigenaar' om hem af te staan?
Het is echt zo'n schatje op de foto's.... Lovers
Ik zou zelf in staat zijn hem geld te bieden om het beessie over te kopen maar wellicht denkt die sukkel dat ie zelf goed voor het beestje zorgt en dat er geen reden is om hem een beter huis te gunnen Gestoord

Jana_en_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 10:00

Goed bezig! Het ziet er zo pijnlijk uit.. Het arme ding.. Ik hoop dat ie er weer bovenop komt!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-07 12:31

hij weet al dat ik hem graag wil hebben, maar dnek niet dat hij zomaar afgeeft
om nu alle kosten te vergoeden aan hem,,,, nee, dat geld heb ik niet en ik steek nu al veel tijd in, en elke keer naa echt rijdne naar de kliniek is ook niet gratis, ook 20-25 min rijden.

kom dus net terug. verband moest nu afblijven. 2 keer daags baden in badedas en nu acederm spray ipv zalf opdoen ( scheelt dat ik beide heb voor de paarden) ivmvuil aan plakken
heeft nu een kapje op, om te voorkomen dat hij eraan gaat lekken.

Loopt zelfs al op stompje, en speelde net al met de hond weer.
Komen straks foto`s van hoe het nu uitziet en hoe kitten uitziet met zo`n schotel op zijn kop. was kleinste maat maar was nog te groot dus zit nu met verband was

Da gaf me complimentje nog, dat ik zo goed voor zorg, was 100 gram bijgekomen, weegt nu 800 gram. Ook was het vlees al goed bij aan het groeien. Steken nog steeds botjes uit, maar over een tijd komt daar ook vlees overheen.

kitten is sterk en red zich wel, echt een vechtertje

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 12:48

Fijn te horen Lynn.... Haha!

Ga verhuizen en zeg dat de kitten overleden is Duivel

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 12:59

jeetje, wat vreselijk dat die mensen jou alles laten opknappen!!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 13:06

Jeetje, ik zag die foto's waar dat botje op uitstak!! ***** ik zou je buurman wat doen, en nee, niet die kat terug geven!!

Waarom kan de DB niets doen?dit zegt toch genoeg??
Hopelijk vind een oplossing!
dit is echt ziekelijk! misschien was het afreageren op die kat! arme poesie, fijn dat ze zo goed in handen bij jou is!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-07 15:30

slimmerik schreef:
Fijn te horen Lynn.... Haha!

Ga verhuizen en zeg dat de kitten overleden is Duivel

hahaha mijn moeder zei precies hetzelfde straks, zei dat ik gewoon moest zeggen dat kitten is afgemaakt, omdat niet anders ging en wilde mijn moeder hem hebben. maar nee, zo gemeen ben ik niet.
Hij is trouwens echt op zoek naar andere woning nu, is al volop aan reageren.
Hoop dat hij weggaat als ik kitten nog heb, en maak ik lekker de deur niet meer open als hij ervoor staat Duivel

en hun laten mij niet alle sopknappen hoor, ik heb zelf kitten in huis genomen, hij kan er niet voor zorgen nu, en heb liever dat hij bij mij is zodat ik weet dat er wat me egedaan word, en de goede verzorging krijgt, dan dat hij er niks mee doet en nog erger word.

DB kon niks oden, omdat ik kitten in huis had genomen, en anders konden ze waarschijnlijk nog niet veel doen zeiden ze me. ik had kitten maar daar moeten laten, en als na paar dagen nog geen dierenarts bezocht was, moest ik hun bellen.
Ten eerste laat ik een kitten niet gewond achter bij zo`n ***, die niet eens in gaten had dat ie zo gewond was. Ten tweede, hoe kan ik zien of hij bij de DA is geweest?? Moet ik al aanbellen, als hij me niet laat zien weet ik nog niks, kan niet door een muur heenkijken ( ben geen superman)

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 17:10

Citaat:
en hun laten mij niet alle sopknappen hoor, ik heb zelf kitten in huis genomen, hij kan er niet voor zorgen nu, en heb liever dat hij bij mij is zodat ik weet dat er wat me egedaan word, en de goede verzorging krijgt, dan dat hij er niks mee doet en nog erger word.

Ze heeft hem gewoon ontvoerd Tong uitsteken

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-07 18:39

hahah, ja zoiets ja, en die jongen maar roepen waar ga je met mijn kat heen, ik gewoon teruggeroepen ga naar DA. heb hem erna met politie erbij gezegt dat ik kitten zolang in huis hield, en hij wilde toch al 3 weken weggaan, ( is inmiddels vervroegd terug) en kwam goe duit voor hem. Zijn oom zou anders ervoor zorgen, maar ook die heeft geen vervoer en kan niet verband verwisselen. Die mensen zijn niet helemaal eehhmm normaal om maar zo te zeggen, min of meer zwak begaafd en dan zorg ik er liever zelf voor

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-07 19:03

katje heeft nu wel moeite met in kattenbak komen( een kartonnen doosje van red bull, gewone kattenbak ging al helemaal niet met dat verband om toen, kan pootje niet buigen nl)
De kap is nog erg onhandig en hij kan net niet over de rand, snapt nog niet dat hij hoofd omhoog moet houden dan en dan over rand moet stappen.
heb net geholpen, plaste en poepte terwijl ik hem vast had en keek me heel dankbaar aan

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 19:18

Ach gos, het arme diertje!

Wat een lompe boer dat hij niet door heeft dat het arme beest ertussen zat! Boos!

Ik hoop dat je hem toch kan behouden, nu was het zijn poot, volgende keer zijn staart? Boos! Tssk..

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 19:21

ahh jakkes
beterschap

Ilse_Beertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 19:23

ach, arm ding! Vriendjes zijn?
Gelukkig dat het beter gaat!
Hij is in ieder geval in goede handen. Ja
Veel succes en sterkte! Ach gut

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-07 19:27

Tallie_Ho schreef:
Ach gos, het arme diertje!

Wat een lompe boer dat hij niet door heeft dat het arme beest ertussen zat! Boos!

Ik hoop dat je hem toch kan behouden, nu was het zijn poot, volgende keer zijn staart? Boos! Tssk..

hij was kwaad en dronken en is al niet de slimste.....
en ook toen ik binnen rende bij hem had hij nog niks in gaten( ja, hij stond in deuropening overal bloed en hij keek me als botsauto aan, ik maakte nl mijn voordeur open en rende bij hem naar binnen)

toen ik riep eikel je kat heeft poot half af, zei die ow ik ga wel zo naar kliniek hiertegen over ( opent 1 september 2007 , had hij lang kunnen wachten)

XxXchaXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 19:32

agh arm katje, vind het goed dat je dit doet hoor Lachen

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-07 19:52

heeft nu dus een kap om om te voorkomen dat hij pootje wil schoonlikken, maar leuk vind hij het niet
Afbeelding
hier zie je ook nog teentjes uitsteken

die kap moet af!! maar hoe???
Afbeelding

gewoon blijven rollen op grond en bewegen en tegen trappen
Afbeelding

maar kan ook heel lief kijken ( de kat he, ik kijk heel raar), was op bezoek bij mam, en die wilde graag foto van ons samen
Afbeelding

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 22:42

Wat een schatje zeg! *LOL* ik hoop voor je dat ze hem niet meer willen en dat ze uit schuldgevoel de rekeningen voor de DA betalen. Wat een idioten zeg... Scheve mond

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 22:57

het is echt een droppie Lovers

ik vind het echt jammer dat dat katje evt terug moet, als je moeder hem wil,kan je alsnog zeggen dat de kat overleden is Bloos
misschien is dat gemeen,maar in het belang van de kat

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-07 09:21

kap is inmiddel afgedaab
werd gewoon gevaarlijk. Is bedoelingdat alleen kopje erdoorheen kan, maar deze kreeg voor elkaar om ineens te spelen met me, ik keek, had hij beide hoopjes er ook doorheen gewurmd.
Kap zat om zijn middel ipv om zijn nek, en ok nog vrij stark en geen maniet dat hij het er zelf weer afkreeg.
ga zo DA bellen at ik nu beste kan doen, hij likt er niet echt veel aan, en vind erg gevaarlijk om het zonder toezich om te laten.

kitten heeft goed geslapen, merkt er eigenlijk niet veel aan. Pootje ziet iets rustiger uit gelukkig en hij loopt gewoon op het stompje

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 09:29

Wat goed dat het nu er weer een beetje beter uitziet. Trouwens, anders zorg je toch gewoon ervoor da die kitten nog bij jouw is tto hij weg gaat? Gewoon aan het lijntje houden. Verder, als jij er niet over begint, komt hij misschien ook niet vragen. Dus iig niet naar hem toegaan zo van: hier is je katje, je wilde hem toch terug? Gewoon zelf houden, en wachten tot hij erover begint. Dan kan je hem misschien nog wel even aan het lijntje houden ook Lachen
Groetjes, mij

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 09:39

Wat een toestand allemaal. Heb je eerste topic ook gelezen, het is geen pretje. Wel top van je dat je de kitten zo goed verzorgd. Nu maar zorgen dat het niet nog een keer gaat ontsteken en dat het mooi en goed hersteld.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-07 09:42

Pluttersput schreef:
Wat goed dat het nu er weer een beetje beter uitziet. Trouwens, anders zorg je toch gewoon ervoor da die kitten nog bij jouw is tto hij weg gaat? Gewoon aan het lijntje houden. Verder, als jij er niet over begint, komt hij misschien ook niet vragen. Dus iig niet naar hem toegaan zo van: hier is je katje, je wilde hem toch terug? Gewoon zelf houden, en wachten tot hij erover begint. Dan kan je hem misschien nog wel even aan het lijntje houden ook Lachen
Groetjes, mij

maardat wa sik ook niet van plan, laat hem kitten maar komen halen als hij zo graag terug wilt, is nog geen ene keer aan deur geweest om te vragen hoe mee ging, ik heb hem 3 keer kitten laten zien, waarvan 1 keer zonder verband, toen flink ontstoken was. heb het even onder zijn neus geduwd en hoop dat hij die geur flink ingesnoven heeft. Aaronyve en ik gingen in elk geval bijna over onze nek!!!

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 10:08

Zo te horen heeft die flapdrol echt geen interesse in zijn eigen beestje! Stomme kneus. Boos!
Het is te hopen dat-ie het wel makkelijk vind en het katje straks misschien wel helemaal niet meer wil.

Ciinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 10:09

Als hij al nooit zelf is langsgekomen vraag ik me ook af of hij dit gauw doet, ik denk eerder dat hij bang is om te moeten zien wat hij heeft gedaan en dus daarom maar niet langskomt.

Als hij merkt dat het beter gaat zal hij wel langs komen om hem weer mee te nemen. Jammer genoeg, wand als dit een keer zo is gebeurd, kan dit ook een 2e en 3e keer. Tjeetje.. vrezelijk gewoon.

Echt super veel complimenten voor je dat je dit doet, je bent echt een mamma voor hem nu en dat moet gewoon zo blijven, dat beestje zal van je gaan houden door de verzorging die je hem geeft en probeer dat niet makkelijk te laten afpakken, hopelijk lukt het voor je dat je hem kunt houden! Ben erg benieuwd naar verder nieuws.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 10:10

Lynn_Nikita schreef:
Pluttersput schreef:
Groetjes, mij

maardat wa sik ook niet van plan, laat hem kitten maar komen halen als hij zo graag terug wilt, is nog geen ene keer aan deur geweest om te vragen hoe mee ging, ik heb hem 3 keer kitten laten zien, waarvan 1 keer zonder verband, toen flink ontstoken was. heb het even onder zijn neus geduwd en hoop dat hij die geur flink ingesnoven heeft. Aaronyve en ik gingen in elk geval bijna over onze nek!!!

Ging ik ook niet vanuit dat je dat wilde gaan doen Lachen Maar ik dacht laat ik het toch maar zeggen. Geweldig idee, hem dat voetje onder zijn neus duwen. Weinig mensen hebben zin om zoiets 'goors' te doen, helemaal mensen die zo met hun beesten omgaan Lachen