Het is echt zo'n schatje op de foto's....

Ik zou zelf in staat zijn hem geld te bieden om het beessie over te kopen maar wellicht denkt die sukkel dat ie zelf goed voor het beestje zorgt en dat er geen reden is om hem een beter huis te gunnen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
slimmerik schreef:Fijn te horen Lynn....![]()
Ga verhuizen en zeg dat de kitten overleden is
Citaat:en hun laten mij niet alle sopknappen hoor, ik heb zelf kitten in huis genomen, hij kan er niet voor zorgen nu, en heb liever dat hij bij mij is zodat ik weet dat er wat me egedaan word, en de goede verzorging krijgt, dan dat hij er niks mee doet en nog erger word.
Tallie_Ho schreef:Ach gos, het arme diertje!
Wat een lompe boer dat hij niet door heeft dat het arme beest ertussen zat!
Ik hoop dat je hem toch kan behouden, nu was het zijn poot, volgende keer zijn staart?Tssk..
Pluttersput schreef:Wat goed dat het nu er weer een beetje beter uitziet. Trouwens, anders zorg je toch gewoon ervoor da die kitten nog bij jouw is tto hij weg gaat? Gewoon aan het lijntje houden. Verder, als jij er niet over begint, komt hij misschien ook niet vragen. Dus iig niet naar hem toegaan zo van: hier is je katje, je wilde hem toch terug? Gewoon zelf houden, en wachten tot hij erover begint. Dan kan je hem misschien nog wel even aan het lijntje houden ook
Groetjes, mij
Lynn_Nikita schreef:Pluttersput schreef:Wat goed dat het nu er weer een beetje beter uitziet. Trouwens, anders zorg je toch gewoon ervoor da die kitten nog bij jouw is tto hij weg gaat? Gewoon aan het lijntje houden. Verder, als jij er niet over begint, komt hij misschien ook niet vragen. Dus iig niet naar hem toegaan zo van: hier is je katje, je wilde hem toch terug? Gewoon zelf houden, en wachten tot hij erover begint. Dan kan je hem misschien nog wel even aan het lijntje houden ook
Groetjes, mij
maardat wa sik ook niet van plan, laat hem kitten maar komen halen als hij zo graag terug wilt, is nog geen ene keer aan deur geweest om te vragen hoe mee ging, ik heb hem 3 keer kitten laten zien, waarvan 1 keer zonder verband, toen flink ontstoken was. heb het even onder zijn neus geduwd en hoop dat hij die geur flink ingesnoven heeft. Aaronyve en ik gingen in elk geval bijna over onze nek!!!