Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Citaat:In het besluit scheiden van dieren staat dat jonge honden, katten en konijnen pas na een bepaalde tijd van hun ouderdier mogen worden gescheiden. Voor honden en katten geldt een periode van zeven weken, voor konijnen vier weken.
Medea schreef:Erg leuk katje, met een leuke naam!
Wat de leeftijd betreft ben ik het volkomen met Bindi eens.
Even een citaat uit het besluit scheiden van dieren:Citaat:In het besluit scheiden van dieren staat dat jonge honden, katten en konijnen pas na een bepaalde tijd van hun ouderdier mogen worden gescheiden. Voor honden en katten geldt een periode van zeven weken, voor konijnen vier weken.
Even een citaat uit het besluit scheiden van dieren:Citaat:In het besluit scheiden van dieren staat dat jonge honden, katten en konijnen pas na een bepaalde tijd van hun ouderdier mogen worden gescheiden. Voor honden en katten geldt een periode van zeven weken, voor konijnen vier weken.
TornadoLover schreef:en een kat leeft normaal solitair, alleen dus en aangezien je er 6 hebt lijkt me dit niet zo verstandig!
maar het is jouw kat en ik hoop dat je er nog veel plezier mee beleeft!
Nimmedor schreef:En nog iets...Een bandje om bij een jonge kat is ECHT gevaarlijk, als hij aan het spelen is, en ergens achter blijft haken hangt die zichzelf op...
marijkje1990 schreef:Wij hadden een keer een van onze katten bij onze tante en ja hoor ze hing zich zelf op maar ondanks dat het bandje iets aan de grote kant was kon ze ontsnappen en liep ze later weer vrolijk rond.. een losse halsband is dus wel minder gevaarlijker dan een strakke want als ze dat had was ze er niet meer geweest.