Verkeersslachtoffer gevonden (FOTO)

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Re: Verkeersslachtoffer gevonden (FOTO)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 21:28

Meissie17 schreef:
Ik vind het maar niks dieren opzetten

als ze al dood zijn, wat is dan het probleem?

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 21:45

zoals ik al zei. Tijdje terug was er iemand op tv die van dode opgezette dieren speelgoed maakte. Daar ging ikover me nek van. Een deense dog als een soort van knuffelbeer met bewegende voorpoten. (zat op zn achterste) een yorkshireterrier op wieltjes en een op afstand bestuurbare cavia.
Mijn vraag: wat bezielt zo iemand? Dan vind ik doodgereden dieren die opgezet zijn vele malen minder erg.

tisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 21:09

mooie spechten! echt apart dat je ze allebei achter elkaar vond. als ik naar mijn manege fiets hoor ik er wel altijd één, hopelijk blijft dat ook nog even zo!
ik ben benieuwd naar de foto's als ze opgezet zijn!

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 12:21

De bonte specht vind ik idd het mooist Ja. Bij een vriendin thuis hebben ze in de kamer ook allemaal opgezette beesten Lachen
Een buizerd met een fazant in z'n klauwen, en nog wat van die andere vogeltjes. Ook erg mooi Lachen Ben benieuwd hoe ze eruit zien als ze opgezet zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 12:23

Mooie beestjes !
Ik zag laatst een levende Bonte Specht op buitenrit Lachen Opzetten vind ik ook maar niks, maar dat is je eigen keuze.

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-07 16:54

ik hou ook niet zo erg van opgezette beesten, maar aan de andere kant vind ik het ook zo zonde om ze aan de kant te laten liggen. Nu ze opgezet worden kunnen we er nog van genieten.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 15:27

Nahh.. ik heb nog nooit van m'n leven een specht gezien, en mevrouw vind er zomaar even 2.

Ik houd trouwens niet zo van het opzetten van dieren, maar ieder z'n ding he. Knipoog De ouders van mijn vriendin wouden haar zusjes' dode konijntje op laten zetten. Kind barstte spontaan in huilen uit. Clown

IlsjePilsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 15:39

Wat je ook kunt doen is Naturalis bellen. Zij hebben hele collecties en hebben vaak wel interesse als de vogel of het dier in goede staat is (dus niet bellen bij een platgereden egel Knipoog )