Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
tita schreef:Ik heb niet alle recensies gelezen maar dat ga ik zo doen.
ik ben meerder malen in Thailand geweest en ik adviseer iedereen om niet naar dit soort parken te gaan.
Beesten hebben het er slecht en worden alleen gebruikt voor toeristen na niet meer goed functioneren gaan ze in de vleesmolen of dood.
Voorbeeld ik ben naar tijgerpark&krokkedilen park geweest die kroks werden daar gefokt voor terug zet in de natuur ............ammehoela ze werden gebruikt voor tasjes, schoenen, eten.
Tijgers werden gebruikt voor hun melk, en kunstjes
bergkraai schreef:De tijgers in het topic zijn van een tijgertempel. Een aantal monniken beschermen deze dieren en verzorgen ze. Om geld bij elkaar te krijgen mogen toeristen met ze op de foto.. En of het zielig is... Ik denk, als ze echt niet willen doen ze het niet.. het is daar over het algemeen erg warm en dus zijn de dieren erg rustig.. dit is denk ik de reden dat het ook mogelijk is!
Wat betrefd de apen/olifanten, kleding etc aan hoort ook niet en is ook niet dierlijk.. Maar wat ik wel denk, als die beesten éch't niet willen doen ze het ook niet.. Maar goed, dat is mijn mening.. De link eerder in dit topic is absoluut verschrikkelijk...
DresslOver schreef:Er zijn genoeg (binnenlandse) autoriteiten die er hun dagtaak van maken om zich over zo'n dingen druk te maken, dus dan hoeven jullie het niet te doen.
Mlies schreef:*snapt de "AAH VET!!!" reacties echt niet..
Als het nou beelden waren, ja leuk.
Maar dit vind ik gewoon echt sneu. Laat die beesten lekker beest zijn zeg...
Bonnie_Theun schreef:Mlies schreef:*snapt de "AAH VET!!!" reacties echt niet..
Als het nou beelden waren, ja leuk.
Maar dit vind ik gewoon echt sneu. Laat die beesten lekker beest zijn zeg...
Ik denk dat die beesten het prima naar hun zin hebben daar!
Alleen dat die apen kleren aanhebben...........
geit schreef:is dat van die tempel waarvan je altijd die reclame ziet op animal planet? met dat mannetje met dat rondje gezichtje
zo ja denk ik niet dat ze het slecht hebben. Animam planet zal echt geen promotie maken voor slecht behandelde beesten
nielsd schreef:Bonnie_Theun schreef:
Ik denk dat die beesten het prima naar hun zin hebben daar!
Alleen dat die apen kleren aanhebben...........
Lekker naief ben jij, zoek eens wat meer info hierover, voordat je zulke uitspraken doet...