Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leanee schreef:@ Silence: ik denk er ook zo over.. als je bijvoorbeeld een jonge zwerfkat of hond in huis neemt dan vind ik dat het wel kan, die zijn vaak nog niet zo ''verwilderd'' zeg maar.. die leven niet al generaties in het wild in het bos
Bokkiej schreef:@ Jesperlover: Als 1 er tegen is, is de rest van bokt er ook tegen.Geen eigen mening/standpunt. Ik vind dat je goed gehandeld hebt.
Mleeniej schreef:Natasja91 schreef:Lieverd, dan kun je alle dieren wel tam gaan maken.
Dat is nou eenmaal de natuur, eten en/of gegeten worden.
gelukkig laat ze het bij dit ene konijntje.. scheelt weer dat ze niet alles tam hoeft te maken
jesperlover schreef:Leanee schreef:@ Silence: ik denk er ook zo over.. als je bijvoorbeeld een jonge zwerfkat of hond in huis neemt dan vind ik dat het wel kan, die zijn vaak nog niet zo ''verwilderd'' zeg maar.. die leven niet al generaties in het wild in het bos
Je bedoelt dus dat dit beestje al wél verwildert is??Nou sorry hoor maar hij is amper 8 weken oud en laat zo'n kleintje écht NIET dood gaan als ik zijn leven kan redden, jong of oud
![]()
Als jullie dat kunnen, Prima..Maar ik.. nee, zo ben ik niet..
dreamer1987 schreef:ik zou m gewoon even bij je houden tot hij iets sterker is en dan vrijlaten... niet teveel aanzitten nu.
ik heb ook een wild konijntje gehad via mn mam die bij de dierenkliniek werkt, maar die hebben we na een dag ook vrij gelaten, daar horen ze dus dat zal toch het beste zijn. hij zal ook wel zo slim zijn om te schuilen en een holletje te graven.