Ik heb er alle vertrouwen in dat dit helemaal goed gaat komen!
En ja.. je zou ze het liefst allemaal redden.. hartverscheurend..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lukasje schreef:Wat?! Toch doden ondanks dat ze een thuis gevonden hadden. Dat is hartverscheurend ja! En waarom alle puppies?! Echt, hebben die mensen geen hart??
-Namiro- schreef:Ooh wat heeft Dushi een geluk dat ze bij jullie mag komen wonen!![]()
Ik heb er alle vertrouwen in dat dit helemaal goed gaat komen!
En ja.. je zou ze het liefst allemaal redden.. hartverscheurend..
maj0 schreef:Ooh mijn hart verschrikkelijk dit!
Wat fijn dat Dushi bij jullie mag komen wonen! Jullie zijn toppers!!
In 1 van de eerste filmpjes zag je een andere hond (zwart met iets wit geloof ik) die z'n neus door het gaas drukte en een aai kreeg. Weet je wat er met dat hondje is gebeurd? Ik vind hem leuk haha
Wil je een volg topic maken over Dushi? Ben heel benieuwd hoe ze uit eindelijk wordt ik hoop dat ze snel naar jullie toe mag
maj0 schreef:In 1 van de eerste filmpjes zag je een andere hond (zwart met iets wit geloof ik) die z'n neus door het gaas drukte en een aai kreeg. Weet je wat er met dat hondje is gebeurd? Ik vind hem leuk haha
kimmie261 schreef:maj0 schreef:In 1 van de eerste filmpjes zag je een andere hond (zwart met iets wit geloof ik) die z'n neus door het gaas drukte en een aai kreeg. Weet je wat er met dat hondje is gebeurd? Ik vind hem leuk haha
Punz schreef:Oh.
Het zou maar zo kunnen dat ze met het zelfde transport komt, als waar een stichting waar ik actief voor ben, nu ook een hondje mee laat komen.
Komt ook de 20ste. Als het inderdaad dat transport is, dan is het vervoer en de diervriendelijkheid onderweg goed geregeld. Vaak is het zo dat ze vanaf donderdagochtend in Roemenie op verschillende plekken de honden verzamelen, donderdag avond gaan ze dan de Roemeense grens over, om dan zaterdagochtend vroeg de Nederlandse grens te passeren en dan dus de honden op de verschillende afzet punten af te zetten.
Dat is wel een ding hoor. Zijn er een paar keer in Roemenie bij geweest dat de rescuers hun honden daar op de bus zetten. Vaak honden die een tijd lang intensieve (medische) zorg hebben gehad van de rescuers (want echt.. er gebeuren in Roemenie de meest verschrikkelijke dingen met honden. Zo erg dat de dood dan niet eens het meest erge is vrees ik).
Maar goed.. het is dan toch een bijzonder moment, als de honden de bus in gaan. Een mengeling van blijdschap ( voor de hond), maar zeker ook spanning en verdriet rondom het los moeten laten van de hond waar in ieder geval door de rescuers vaak behoorlijk veel zorg aan besteed is .
In welke regio zit jij TS?
Enne: gefeliciteerd vast met je aanwinst
( en ik weet niet of de stichting waar jij je hond van krijgt dit al gezegd is, maar investeer aub in een GOED ( 3 banden) veiligheidstuig. Deze honden zijn in het begin ware ontsnappingskunstenaars... )
Anna79 schreef:Wat ik me afvraag hè, kan er daar door de stichtingen niet volop op sterilisatie/castratie ingezet worden? Of is dat evengoed dweilen met de kraan open...
Stripe000 schreef:Ik vind jou een held!!
Het lijkt voor mensen een druppel op de gloeiende plaat als je een hondje red. Maar voor het betreffende hondje betekende het de hele wereld!
Ze zijn zo ontzettend dankbaar!
Ik wens jullie alle geluk van de wereld toe samen met Dushi ❤️
Zinzi_jewel schreef:Heerlijk dat je een hond een beter leven gaat geven ! Kon je ze maar allemaal redden .
Heb hier 4 buitenlandse hondjes in huis en heb er totaal 5 in foster gehad !
1 woont er bij een bokker en heb nog regelmatig contact .
Echt leuk
Veel succes met Dushi
Wij hebben ook een Dushi uit curaçou
En 3 Grieken