Vijfde is geboren. Ook donker. Nelson heeft zijn kleur goed doorgegeven haha! Gewichten variëren tussen de 107 en 133. Valt nog mee, in het eerste nest had ze er eentje van 147.
Inmiddels 7 kittens, helaas nummer 6 dood geboren en niet aan de praat gekregen, wat we ook deden. ze deed er ook enorm lang over en het kostte haar enorm veel moeite om die eruit te krijgen. Een mooie rode met veel wit, zo zonde… Maar helaas hoort het erbij. 7e levend en ook zwart. Dus voor nu lijken het 2 solid black (of smoke) en de rest black tabby met wit (of eventueel een tortie als het opdroogt, maar niets opvallends voor nu nog).
Ohhhh Coontjes Voor mij nog wat te vroeg helaas, denk niet dat mijn twee semi-senioren blij worden van een kitten in huis. Ze tolereren elkaar al amper
Ah wat zonde dat net die ene rooie het niet gered heeft.... hopelijk mag het mamma en de ukjes verder goed vergaan. Ze hebben wel extreme pluimoren zeg Dat heeft onze Coon niet hoor.
muppetmayo
Geplaatst: 19-12-23 10:06
Gefeliciteerd met de 6 babies! Wat ontzettend sneu van de 7e. Ik vind ze nu al leuk
Ah wat sneu van de rode. Maar wat een knap nest. Ik ben heel benieuwd hoe ze over een paar weken zijn Mijn man was al helemaal verliefde op de vorige 2 nesten toen ik ze gisteren liet zien
Leo
Geplaatst: 19-12-23 13:55
Gefeliciteerd met 6 mooie babies Intens sneu van de rooie...
Yom
Geplaatst: 19-12-23 15:15
Gefeliciteerd met deze mooie kiittens. Ik blijf weer volgen
Zelf op zoek naar een mc katertje voor show maar dat valt nog tegen
Daihyo: Zeker sneu van de rode. Altijd zielig als er een overleden kitten bij zit. Jammer genoeg hoort het bij fokken. Nu was het extra jammer dat het de enige rode was ook. Was leuk geweest om die erbij te hebben, maar we hebben alles gedaan en het mocht helaas niet zo zijn. Ik ben ook heel benieuwd hoe ze zich allemaal gaan ontwikkelen de komende weken! En ik snap dat je man al helemaal verliefd was op de vorige 2 nesten, ze zijn allemaal ook zoooo enorm leuk geworden
Leo: Dankjewel!! En ja enorm sneu ja... We hebben echt alles geprobeerd, maar helaas hielp niets. Echt enorm balen.
Yom: Dankje! Leuk dat je blijft volgen. En ik kan mij voorstellen dat dat lastig is ja! Wat voor katertje zoek je?
wow wat een prachtige kittens........ Gefeliciteerd! Ik ben vooral gek op de schildpadkleuren.......... Hoop ooit zelf nog een keertje zo een mooie kat te mogen hebben.
muppetmayo
Geplaatst: 19-12-23 17:08
Oohh wat zijn ze mooi De rooie was ook echt knap zeg
Daihyo pas maar op met je man, ik weet er alles van Ik zal even helpen, ze zijn zo leuk en lief en knuffelig en mensgericht en en en Ik vind de karaktertjes echt fantastisch. Mama is ook echt zo leuk Kan haast niet anders dan dat deze net zo leuk zijn