Hopelijk voor haar dat ze snel er zijn.
Ik hou echt van lammetjes, ik verzamel ook schapenknuffels

Ook in mijn opleiding een schapenstage gedaan, geweldige tijd was dat.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Wij zijn nu wel sommige takken aan het uitbreiden en vergunningen aan het aanvragen om effectief naar hoeveverkoop te gaan. Bij sommige mag het al, anderen zijn nog bezig. Ook zijn wij bezig met een webshop rond zelfvoorzienend en ecologisch leven. Maar het is zo een kleine markt, en de markten waar er meer aantrek is, daar zitten wij dan beperkt in ruimte. Dus erg veel gaat in combinatie gebeuren met mijn standaard job, de zaak van mijn man od. Maar wie weet kunnen wij het ooit uitbreiden! Wij staan nu al verder dan wij ooit hebben durven dromen 
Welke opleiding heb je gedaan?

En 10 jaar, wat goed zeg. Mooi dat ze op die leeftijd nog zo productief zijn. Zie dat je ook eentje hebt lopen met een prolaps.

Suzanne F. schreef:Wat is een prolaps en wat is/doet een harnas?

Bij Saanen kruisingen is het wit vaak dominant. Heb enkele jaren terug ook een tweeling gehad uit een zwartblesooi en een kruising texel met zwartbles (ook zwart) en daar waren beide lammetjes ook wit van
Jaar erop de zwartbles gekruist met een suffolk en 1 zwart lam. De andere 2 wit. Een kruising zwartbles (ook zwart) met dezelfde suffolk en wederom 3 witte 

En een veel leukere en betere aanloop richting het lammeren dan vorig jaar