Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
sasja0705 schreef:Dat is lief van je... en misschien is Dikkie ook beter bij gebaat als the only queen in the house:)
Van QB(Mo) weet ik dat ze goed met andere katten kan. Ik zit mijn partner nog een beetje te paaien, maar geen overhaaste beslissingen. Zijn eerste reactie op de foto was aaahch
dus hou hem niet vast, maar mocht je geen gepast huisje vinden en als enige optie nog asiel hebben stuur me dan nog eens een bericht. Dan ga ik op mijn achterpoten
Het is een lange zit, maar liever dat en dan een goed thuis dan een asiel voor jaren
(oliebol.. ik ben weer verliefd
) Cubone schreef:truus1957 schreef:Ah, een stoeipoes voor het raam, gewaagd hoor haha.
Maar wat een lieverd. Hartverscheurend dat ze zo lang in het asiel zat
Echt he, heb haar al uit moeten leggen dat een rood lampje echt gekke types ging trekken en we dat NIET gaan doen
Telpeva schreef:Te laat, de kater met rode oortjes heeft zich al gemeld
Ik hou me nog even stil wat dat betreft. Hopelijk is de rode man al veroverd door een liefhebbend huisje
Maar zo niet dan moet ik toch nog maar eens richting mijn stoeipoes
kijken en me afvragen wat ze heeft geregeld.
sasja0705 schreef:Even update van Flap, voor mij ook een verrassing, : maar hij is vandaag/ avond opgehaald door een mevrouw voor haar ouders.
Een last van mijn schouders.
Sorry dat ik jou topic even gekaapt heb, Cubone.
En hartstikke, hartstikke bedankt jou en Sanne dat jullie hem ook een gouden mandje wilden geven.

wat heeft ze toch een leuk koppie!
Dus eens in de 2 a 3 weken krijgt ze het als lekkers).

cissy schreef:Ik heb haar zus te logeren [ [url=m/mx5p5N.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7VN9i1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben gastgezin voor een stichting en dit poesje had een tijdelijk huis nodig omdat haar vrouwtje opgenomen is.
Ze heeft hetzelfde soort toetje als jouw poesje denk ik.
Zou het niet stiekem een dochter zijn?
Mijn oudje is pas 2 jaar terug gesteriliseerd, heeft nog een nestje volbracht in het asiel voor sterilisatie, maar dat zal vast niet het enige nestje zijn geweest