Wolfhond en herder in hun element in de sneeuw

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-21 21:44

Retjethorse schreef:
Zoek de human. :')

:') Echt he.

savieralover schreef:
hoezo ik ben geen schoothond? als je daar onder ligt kan je de komende tijd niet meer bewegen denk ik _O-

Nee met 40+ kilo en dit formaat heb je er een gezellige compressiedeken aan. :7 Hij denkt nog steeds schoothond te zijn. Kan hem niks schelen. :Y)

Eline91 schreef:
Wat een leuke foto's!

Dankjewel!

Van schreef:
Die kop op die eerste foto, precies zijn vader :')

Haha ja hij heeft ook echt trekjes van Ravi. Tis sowieso een enorme clown. Echt de gezelligste hond die je je kunt voorstellen.

Citaat:
Gelukkig zijn de meesten een stuk meer open minded geworden. Al zijn er nog steeds mensen die vinden dat alleen perfecte Tamaskan lookalikes geschikt zijn als outcross maar dat is niet realistisch. Is nu er zoveel honden getest worden via embark ook duidelijk te zien. De enige die genetisch 0% COI hebben zijn de halve groenendaelers!

Het reutje is echt heel leuk. Vooral qua karakter ook. Het is dat ik echt geen reu wou. Maar ben echt super blij met het baasje wat hij heeft. Ondanks dat hij helemaal in Amerika zit. Ze vertelt me echt alles en krijg meer dan genoeg beelden. Hij heeft echt een top leven daar.

Ik heb heel lang moeten nadenken over welk teefje ik zou houden maar ben heel blij met mijn keuze. Als ze de juiste kleur had gehad was de hoeveelheid herder niet eens opgevallen. Haar oren zijn wat groot maar wel mooi wat meer op zij geplaatst ipv boven op het hoofd. Verder heeft ze haar moeders ranke bouw met lange benen, alleen iets meer boeking maar dat is bij Roek juist iets te min. En ze heeft die mooie lange neus met weinig stop van haar oma. Haar grootste min punt is dat haar staart wat krult.

Oh, blij dit te horen. Zowel van de pups uit je nest als algemeen die omslag en de genetische diversiteit die dit type outcross duidelijk biedt. *\o/*
Misschien toch maar weer eens m’n gezicht laten zien (virtueel dan ivm covid) met onze Eli in het Tamaskan wereldje...