Ik ben trouwens vóór een groepsfoto van deze krachtpatsers...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Mona81 schreef:Laat je ze eigenlijk alle 4 tegelijk uit? En zijn ze alle 4 rustig en braaf als je andere honden tegenkomt? Want anders mag je flinke spierballen hebben, kan ik me zo voorstellen
Boheme schreef:Oohh, de mooiste en leukste kruisingen van bokt.. ook ik val in herhaling maar wat een fantastische roedel en wat hebben ze een ontzettend goed leven bij jou..
prugelpiet schreef:Ik zou zo graag eens ergens op de grond willen zitten en met ze allemaal tegelijk knuffelen
Wat een vreselijk leuke honden heb je toch
Lukasje schreef:Ooh daar zijn ze weer ! Wat leuk ze nog een keer te zien. Tjonge, wat zijn ze indrukwekkend !
Tinkermuts schreef:Nookie idd, domme spellingscontrole haha
Wijslander schreef:Geweldig wat een power, wat een voer zal er dagelijks doorheen gaan zeg.![]()
Ik ben trouwens vóór een groepsfoto van deze krachtpatsers...
mala26 schreef:Wat een prachtige honden heb je daar zeg
Nagini schreef:Prachtige honden
Doe je verder iets van sport (met de jongere honden)? Of gehoorzaamheid?
Hoeveel honden loop je samen?
Je zal je wel een ongeluk voeren
Kimbers schreef:Prachtig zijn ze
Zijn ze nou dik of juist heel gespierd? Op de foto's lijkt het een combi
Kimbers schreef:Gut, arme pip. Lijkt me afschuwelijk om te zien inderdaad. Heb je ze snel uit elkaar kunnen halen?
Heerlijk groepje monsters heb je zo samen
Ze kunnen dus niet meer allemaal damrn wat voorheen wel kon? Dat lijkt me toch wel ingewikkeld! Kan me goed voorstellen dat je dat in de toekomst anders wil.
ElCamino schreef:Wat een setje prachtige honden heb je toch !!!!
sunny_l0ve schreef:Joepie daar zijn ze!Ik ben helemaal niet meer actief op bokt, maar voor deze kanjers maak ik graag een uitzondering om weer wat te laten horen. Niet normaal hoe snel dat gaat en dat sommige echt al senior zijn!
Ik hoop dat je nog lang van ze mag genieten, nu ben ik wel benieuwd wat voor hondenras je hierna zou willen
Myfairytale schreef:Wauw, wat heb je knappe honden TS! Ik kende ze nog niet, maar echt wauw!![]()
bigone schreef:Volgens mij moet je voor dit soort honden een soort van automatisch overwicht hebben . Vind ze prachtig maar ben altijd heel voorzichtig wanneer ik rotties tegenkom . Maar mooi zijn ze wel.
7ofhearts schreef:Ik vind ze persoonlijk wat te zwaar.
Denk dat een paar kilo minder per hond beter past.
bigone schreef:Volgens mij moet je voor dit soort honden een soort van automatisch overwicht hebben . Vind ze prachtig maar ben altijd heel voorzichtig wanneer ik rotties tegenkom . Maar mooi zijn ze wel.