Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Solleke_Noah schreef:Prachtige kittens en oudersze hebben waarschijnlijk allemaal al een huisje?
xoranlover schreef:Nou ze volgen je overal. Trek een kastdeur open en je aby of somali zit erbij of erin. Ze willen alles weten overal bij zijn. Ze hebben echt een maatje nodig. (Kittens zullen dus ook niet naar een huis gaan waar ze als enige kat komen). Als je ze niet bezig houd verzinnen ze allerlei gekke dingen om zichzelf bezig te houden. Je kunt er prima mee gaan wandelen aan een lijntje al is niet iedereen daar fan van.
Kortom een veelzijdig ras dat niet iedereen in huis kan of wil hebben.
lovelyfiefy schreef:xoranlover schreef:Nou ze volgen je overal. Trek een kastdeur open en je aby of somali zit erbij of erin. Ze willen alles weten overal bij zijn. Ze hebben echt een maatje nodig. (Kittens zullen dus ook niet naar een huis gaan waar ze als enige kat komen). Als je ze niet bezig houd verzinnen ze allerlei gekke dingen om zichzelf bezig te houden. Je kunt er prima mee gaan wandelen aan een lijntje al is niet iedereen daar fan van.
Kortom een veelzijdig ras dat niet iedereen in huis kan of wil hebben.
ik heb een gewone rode kat voor zover ik weet.
Maar ik zeg altijd dat het net een hond is.
Hij is overal bij me in huis en precies wat jij hier verteld met die kastdeurtjes ofzo, doet de mijne ook
xoranlover schreef:ik heb een gewone rode kat voor zover ik weet.
Maar ik zeg altijd dat het net een hond is.
Hij is overal bij me in huis en precies wat jij hier verteld met die kastdeurtjes ofzo, doet de mijne ook
Haha heerlijk. Als is het soms wel eens lastig.
The_Cat schreef:Kater 3 lijkt me ongelooflijk schattig met die kleuren!
Pandora2 schreef:![]()
![]()
![]()
1 oogje is al een beetje open en ik zie er ook ééntje die de high five al kent![]()
Die laatste foto kan zo uitvergroot aan de muur
zonnebloem18 schreef:Ik ben al minimaal 14 jaar helemaal wild van de Somali. Volg ook nog steeds mijn favoriete cattery op Facebook en hoop heel erg dat als onze oudste poes is overleden ze nog steeds fokken.
Het karakter is zo leuk en het is echt nog een normale kat i.p.v. die geknutselde katten die je veel ziet tegenwoordig.