Tamaskan & Groenendaler in de avondzon

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-20 13:39

Van schreef:
Roek heeft inderdaad een prima maat voor een Tamaskan teef. Er zijn er genoeg die kleiner zijn. Al zijn Tammies van haar maat meestal wel rond de 30kg. Roek is maar 22-23kg :+
Ze heeft ook maar kleine voetjes :') Als pup ook vaak genoeg gehoord dat ze klein zou blijven want ze heeft geen dikke poten _O-

Oh, Eli had ook geen dikke poten idd. En toch is dat ene reus geworden. :D
Eli is zo rond de 40 kilo. Die is dus wel een stuk forser dan Roek. Maar wel hoog op de poten en kleine poten idd.

Emperor schreef:
Natuurlijk heb ik een foto van onze hond! :D

[ Afbeelding ]
Dit is onze Sjef, een reu van nu 1 jaar oud. Zijn moeder is een Groenendealer en zijn vader een Zwitserse Herder. Hij heeft veel weg van de Groenendealer, maar ook van de Zwitserse Herder. Hij is zwart van kleur, maar heeft bij zijn achterbenen, kraag en oren witte haren. Ook heeft ie eens tipje op z'n borst. Kwa karakter is ie heel waaks, baas gericht en wil graag werken.

<3 Oh wat is ie mooi! En van dezelfde leeftijd als Bindi? Of zijn deze foto’s al wat ouder?
Kleur lijkt idd seal?

Retjethorse schreef:
Altijd leuk als je ze zo ziet spelen! :))
Wauw, 16 is echt oud! Wij hebben zoveel geluk niet gehad met de gezondheid van onze Boefjes... :( De slechtste van gezondheid is het oudst geworden en was 10 jaar. De beste qua gezondheid is op 8 jarige leeftijd gestorven. Ik hoop dat we met ons huidig monster meer geluk mogen hebben. :=

Wat verdrietig dat jullie zo’n pech hebben gehad met jullie honden, zeg. |( Zo erg als je ze zo jong moet afgeven. En idd 16 is echt een hele leeftijd. Hij bleef maar door kachelen en door kachelen en ineens was het over. Ze hadden er zo’n verdriet van. En Eli bood hun troost. :(:)
Heb je momenteel ook weer een boef of even niet?

Retjethorse

Re: Tamaskan & Groenendaler in de avondzon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 20:03

Ik kan me heel goed voorstellen dat ze daar een enorm verdriet voor hadden... Ze horen toch echt bij je gezin he. :=
Momenteel hebben wij inderdaad onze 4e Bouvier. En het is een echte boef qua karakter ook. :')

djodjodjo

Re: Tamaskan & Groenendaler in de avondzon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 20:27

Jij hebt ook echt alleen maar knappe dieren hè <3 En wat is Eli gaaf groot geworden!

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-20 18:47

Retjethorse schreef:
Ik kan me heel goed voorstellen dat ze daar een enorm verdriet voor hadden... Ze horen toch echt bij je gezin he. :=
Momenteel hebben wij inderdaad onze 4e Bouvier. En het is een echte boef qua karakter ook. :')

Haha, wat leuk. Echte boef-mensen dus. :D

djodjodjo schreef:
Jij hebt ook echt alleen maar knappe dieren hè <3 En wat is Eli gaaf groot geworden!

:o Dankjewel. Ik weet ze denk ik uit te zoeken. :Y) Eli is echt mooi uitgezwaaid ook, vind ik. <3