Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ocean_Child schreef:Wat leuk, ik ga volgen![]()
Hier ook twee Bengalen in huis. Heerlijke stouterikken. Mijn man noemt ze “de hufters”[ [url=m/UglLE4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lizz schreef:Ocean_Child schreef:Wat leuk, ik ga volgen![]()
Hier ook twee Bengalen in huis. Heerlijke stouterikken. Mijn man noemt ze “de hufters”[ [url=m/UglLE4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haha geniaal!
Onze bengaal heeft ook echt een karakter.
Zou er ook heel graag eentje bij willen, heb het idee dat ze zich soms wat alleen voelt. Zeker als wij weg zijn, of denkt dat we weg zijn gaat ze ons zoeken.
Maar durf er niet zo goed eentje bij te nemen, ze is al 12 jaar en vanaf haar tweede alleen geweest.
En ts nog twee weekjes, spannend!!
Lizz schreef:Ocean_Child schreef:Wat leuk, ik ga volgen![]()
Haha geniaal!
Onze bengaal heeft ook echt een karakter.
Zou er ook heel graag eentje bij willen, heb het idee dat ze zich soms wat alleen voelt. Zeker als wij weg zijn, of denkt dat we weg zijn gaat ze ons zoeken.
Maar durf er niet zo goed eentje bij te nemen, ze is al 12 jaar en vanaf haar tweede alleen geweest.
En ts nog twee weekjes, spannend!!
nouklime schreef:Oeh ik volg! Op dit moment in het bezit van 2 ragdolls en hoewel ik het prachtige katten vind met hun helder blauwe ogen en engele achtige lange witte vacht zou ik hierna wel een bengaal willen. Over 20 jaar hoop ik want het afgesproken met ze dat ze heel oud worden! Prijzen van een bengaal kitten met stamboom liggen volgens mij wel een stukje hoger dan een ragdoll?