karuna schreef:Dit is een stuk aaibaarder dan een bloedzuiger of spin. Mooi spul, ook grappig dat die pootjes keurig allemaal hun eigen loopritme hebben.
Wat eet hij/zij eigenlijk?
Dat heb ik ook al gevraagd,wat hij eet.Maar nog geen reactie...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
anjali schreef:karuna schreef:Dit is een stuk aaibaarder dan een bloedzuiger of spin. Mooi spul, ook grappig dat die pootjes keurig allemaal hun eigen loopritme hebben.
Wat eet hij/zij eigenlijk?
Dat heb ik ook al gevraagd,wat hij eet.Maar nog geen reactie...

Zelf wil ik heel graag Centrobolus sp Mozambique millipedes (hele schattige kleine felrode duizendpootjes)

wat een beesten WoW..
). Op de kast staan Moos en de bloedzuigers en op de koelkast staan de miljoenpoten en mijn slak.
Ik zag foto's op facebook voorbij komen, dacht; OMG, die zijn schattig! Heb mezelf lid gemaakt van meerdere facebookgroepen over miljoenpoten en toen kreeg ik mijn Olijfjes van een facebookvriendin. Superleuk, maar ik bleef zoeken naar Megas.. En toen opeens kreeg ik bericht dat een kennis van ons, met een winkel in exotische dieren, er eentje voor me had
De Aoutii (Olijfjes) tussen de 3 en 10 euro.
(inclusief krekels, vanwege het geluid).
. 

Of een vriendinnetje, kan ook. Heb ik nog niet naar gekeken, hij/zij is nog niet erg op z'n gemak. Schattig is ie iig wel, kleiner dan Jimmy nog
Maar ze zijn zo vriendelijk en leuk!
(Waarom doet deze link het niet? Even deze ) er achter plakken!)
Kom maar op met die baby's! Nou is dat met deze soort niet zo makkelijk, maargoed het is een goed begin.
heb er ook nog games van gehad.