Hier weer eens wat nieuwe foto's voor degene die mijn facdbook pagina hamstery famous niet volgen paas foto's van Bennie en Dolly. Over ongeveer 5 weken staat de eerste dekking in de planning. Uiteraard mogen geïnteresseerden mij altijd een pb doen!
Dank jullie! Als ik het allemaal zo hoor en lees worden ze gemiddeld 2,5 jaar. Niet heel oud, maar heb wel veel plezier van ze
Gigixponys
Geplaatst: 23-03-17 21:40
stalmilagro schreef:
Dank jullie! Als ik het allemaal zo hoor en lees worden ze gemiddeld 2,5 jaar. Niet heel oud, maar heb wel veel plezier van ze
Aah okee, dat is niet zo oud. En ze zijn enkel 's avonds actief dan? Worden ze dan wel tam?
stalmilagro
Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-17 22:59
Ik heb ze vanaf het begin elke avond rond 7 uur rustig aan gewekt en gepakt en nu worden ze altijd rond die tijd wakker. Overdag werkt men of gaat men naar school, dus het is helemaal niet zo erg en dat is voor de hamsters lekker rustig. Ze zijn ontzettend tam! Als je mijn hamstery facebook volgt dan kan je dat ook wel zien in de filmpjes kan ze aaien, kussen, borstelen, los laten lopen. Ze hebben een hele hoge knuffel factor
stalmilagro
Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-17 15:04
De dekking van Dolly en Bennie heb ik 2 weken eerder gezet. Dit kwam wat beter uit ivm de pups. Gisteren zijn ze op date geweest, dus ben benieuwd of het raak is voor de geinteresseerden, houd je vooral niet tegen om te reserveren
De kleurkansen zijn wat ik nu weet geel, goud en hoogstwaarschijnlijk ook chocola en wie weet nog meer? Er is een grote kans dat de vader homozygoot is voor witband gezien de hele lijn erachter witband is op 1 hamster na welke 3 generaties terug is. Maar voor zoverre dus komen er ook witband, driekleur en schildpad uit
stalmilagro
Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-17 20:26
Voor de niet Facebook volgers, de kleintjes zijn geboren! Op vandaag dag 17 kan niet zien hoeveel het er zijn, want het nest zit zo'n dikke 20 cm diep en mama gaat er via een ondergrondse tunnel in. Toen ze vanmiddag even weg kroop zag ik de bodembedekking bewegen in het nest en later heb ik een kleintje gespot toen ik door een gaatje kon kijken. Zal van de week eens rustig kijken hoeveel het er zijn, maar de komende dagen laat ik ze fijn met rust