Pluttersput schreef:Tja... dat krijg je als je hem ook al met nijlpaarden laat vechten als voor-oefening..
Neem aan dat je foto 4 bedoeld. Das een koe

Beetje verkleurd enzo, maar t was oorspronkelijk een koe.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daantjuh88 schreef:Hier ook een terror Max!! Hij is een tijdje terug aan mijn nieuwe loungebank begonnen, kon er niet bepaald om lachen zat meneer net iets te blij tussen de witte vlokken van de kussens..... En onze ridgeback keek erna en dacht 'die tijd heb ik gehad'![]()
[ [url=m/Dt6opq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hanneke137 schreef:Daantjuh88 schreef:Hier ook een terror Max!! Hij is een tijdje terug aan mijn nieuwe loungebank begonnen, kon er niet bepaald om lachen zat meneer net iets te blij tussen de witte vlokken van de kussens..... En onze ridgeback keek erna en dacht 'die tijd heb ik gehad'![]()
[ [url=m/Dt6opq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aaaaah suuuper cute!![]()
Maar wel jammer van je lounge
Daantjuh88 schreef:Hanneke137 schreef:Aaaaah suuuper cute!![]()
Maar wel jammer van je lounge
Lang leve de kwantum. Netjes gebeld en uitgelegd wat er gebeurd is, viel het onder garantie! (apart, maar ik zal niet klagen) Dus heb alweer een nieuw stuk er staan. Nu netjes achter slot en grendel.
RianneH schreef:Gezien het aantal foto's: BB -> BB-ITP
puppy1128 schreef:Rex_Rolfo schreef:
Geweldig.
Altijd leuk zo'n sloper.. Misschien nog een hond.. Die dan schoonmaakt? Of een kat?
MarlindeRooz schreef:Tot dat ze dan tussen 2 bomen heen moeten die te dicht op elkaar staan...![]()
De domme labrador van de buren denkt dat het kan als je maar hard genoeg gaat. Mijn hond is slimmer, die laat de tak los, loopt tussen de bomen door, draait zich om en pakt hem dan weer op!Dan lukt het haar vaak wel.