Dag lieve Gompie..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 19:18

Oh, ook al pech met Chester? Nog zo'n leuk mannetje :( verdienen jullie echt niet, al die pech :( sterkte.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 19:23

Heel veel sterkte met het verlies van Gompie! :(:) :*

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-16 23:28

Dankjullie. We hebben inderdaad wel erg veel pech de laatste tijd.. Ik denk dat we in amper 2 maanden tijd 4 verschillende zieken hebben gehad waarvan eentje dus al overleden is en eentje geen best vooruitzicht heeft..

Maar ik heb echt niks anders dan lovende woorden voor de opvang hoor! Nibbit en Effie komen uit de tijd dat ze nog af en toe een nestje had (de opvang had ze toen pas overgenomen geloof ik, uiteraard waren hun ouders geen opvangdieren) en we komen daar niet voor niks nog steeds. Ze is echt geweldig voor die beestjes.

Maandag gaat Chester weg en krijgen we een ander castraatje. Wederom een leukerd en super lief, ook hij zou helemaal niet weggaan maar omdat ze weet hoe ze hier zitten en natuurlijk ook de foto's langs ziet komen mogen we hem hebben. Echt super fijn en heel lief, anders zouden we toch een probleem met onze dames krijgen want ik denk dat Nibbit ook best eens weg zou kunnen kwijnen als ze een paar weken alleen moet wachten..

senna21

Re: Dag lieve Gompie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 23:47

Jammer hoor.
Wat gaat er dan met Chester gebeuren? Kunnen de kiezen niet behandeld worden?

melody7

Re: Dag lieve Gompie..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-16 23:52

Ja dat kan bijgevijld worden maar vaak blijft het terug komen en worden de behandelingen teveel.. Plus elke keer heb je die stress van dwangvoeren, pijnlijk bekkie, dierenarts etc. dus dat moet je ook niet willen rekken. Hij gaat terug naar de zeugengroep waar hij op zat en als hij last gaat krijgen zal ze wel bekijken wat het beste voor hem is.