Wildlands adventure zoo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 09:51

Wij gaan morgen heen en ben heel benieuwd! Woon er ook 15/20 min vanaf. Hadden eigenlijk het eerste jaar niet willen gaan ivm onvoldoende "af" van de beplanting enzo maar hebben vrijkaartjes gekregen :D na aanleiding van je foto's heb ik er wel heel veel zin in!

goriginal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 09:58

Ik vond Wildlands niet echt leuk. Dierenaantal is voor mijn gevoel gehalveerd, hiermee bedoel ik de variatie in soorten. Veel dieren waren niet te zien. Ook vond ik het redelijk 'kinderlijk', dat hele avonturen gebeuren stond me niet aan. Geef mij de oude dierentuin maar weer, vind t er zeker niet op vooruit gegaan. Maar ja dat is mijn mening, zou er niet gauw nog een keer heen gaan.

Maaaarije

Re: Wildlands adventure zoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 10:00

Wauw ts, je hebt prachtige foto's gemaakt! Vind vooral de leeuwen bovenop de rots erg mooi!

Ben zelf nog niet in het park geweest maar ben wel erg benieuwd.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 10:22

goriginal schreef:
Ik vond Wildlands niet echt leuk. Dierenaantal is voor mijn gevoel gehalveerd, hiermee bedoel ik de variatie in soorten. Veel dieren waren niet te zien. Ook vond ik het redelijk 'kinderlijk', dat hele avonturen gebeuren stond me niet aan. Geef mij de oude dierentuin maar weer, vind t er zeker niet op vooruit gegaan. Maar ja dat is mijn mening, zou er niet gauw nog een keer heen gaan.

Er zijn minder dieren maar er komen nog steeds dieren bij. Ook vanwege dit soort reacties. Dit was ook mijn eerste gevoel maar dat heb ik inmiddels wel bijgesteld. Vanuit welzijnspunt is het voor de dieren echt veel verbeterd. Ik kan nu echt wel genieten als ik daar een uurtje rondloop.

Isapaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 10:37

Mooie foto's. Heb er ook al veel over gehoord over dit park, maar zoek zelf nog altijd de meerwaarde om vanuit het zuiden de reis te gaan ondernemen.
Ken wel de oude dierentuin in Emmen, vond ik niet onaardig, maar dat was het dan ook wel.
En voor alleen dierentuin wil ik er niet naar toe gaan, hebben we hier ook al genoeg mooie, en als avonturenpark trekt het mij ook niet echt; voor bijna hetzelfde geld zit ik hier dagje in het mooiste pretpark van Nederland.

Denk dat dat ook direct het grootste punt is in Emmen; het ligt niet echt handig bereikbaar voor veel Nederlanders en dan gaan mensen, net als ik nu doe, afwegingen maken voor hun dagje uit.

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 11:51

Ik ben er ook geweest. Ik heb lang niet alles kunnen zien. Maar ik vond het wel leuk.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 14:52

Hele mooie foto's! Die neushoorn vind ik er wel een beetje mager uitzien, zo heb ik ze niet eerder gezien. Ben zelf nog niet in het park geweest, ben heel benieuwd!

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 15:55

Wij willen volgende week ook een dag naar emmen gaan maar daarna een afspraak met iemand in de buurt maken. Hoe "snel" heb je het park gezien of moet je daar echt de hele dag voor uittrekken?

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-16 16:13

Wij waren er vanaf 10 uur, toen het park Open ging, tot 4 uur s middags. We hebben zoveel mogelijk bekeken qua dieren, maar op het voeren van de bavianen na geen shows bekeken.

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 16:16

Ik ben afgelopen zaterdag geweest van 10 tot 2 uur smiddags. Toen werd het mij echt te druk. We hadden in die tijd alle dieren gezien, het bootritje gemaakt, de safari gedaan en hebben een zeeleeuwen"show" gezien. Was prima te doen in die tijd, al bleven wij niet bij verblijven plakken.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 23:29

Draaien ze die achterlijke muziekjes nog overal? Dat vond ik wel het grootste minpunt. Dieren zitten er zeker beter bij, vooral de leeuwen zijn er flink op,vooruit gegaan. Park zelf vind ik zielloos, maar dat moet ook nog settelen. Toen wij er waren ontbraken de bordjes, maar waren de otters en alligators er ook nog niet. Die heb ik wel gemist. En blijft zonde dat ze de haaien niet meer hebben...

yenopi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 09:57

Afgelopen week waren alle schoolreisjes uit de noordelijke provincies denk ik want ik ben dinsdag echt gevlucht na 1 uur... ( had mn abonnement opgehaald) ik wacht verder met bezoeken tot wat rustigere tijden ! Een mooi ezel/onager veulentje is geboren op de steppe bij de trein.... daar heb ik even bij gezeten, en toen gauw weer naar huis !

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 10:39

Ziet er mooi uit.
Komende zomervakantie willen wij er zeker een dag heen. Via de zegelkaarten van de poiesz supermarkten kun je entreekaarten krijgen dus dat maakt het wel weer leuk. Ik spaar die (gratis) zegels toch

Zijn er ondertussen alweer de bordjes geplaatst met info over de dieren? Hoorde laatst dat die nog ontbraken

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 10:47

Mijn ouders zijn vorige week geweest en vonden het park prachtig aangekleed maar verder vonden ze het niet speciaal. Weinig dieren, leeuwen waren dat moment nergens te bekennen. Ze vonden ook dat er te weinig aangegeven werd. Ingang konden ze eerst niet vinden, ingang boottocht was ook niet duidelijk en je loopt geen rondje maar heen en weer in gedeeltes. Misschien dat het over een tijd beter is qua bordjes etc. maar ik zou zelf even wachten :)

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 22:52

Er zijn op dit moment bordjes met info over de dieren en bordjes die de weg wijzen :) De muziek is er ook nog steeds, maar staat wel zachter dan in het begin. Persoonlijk vind ik de muziek wel gezellig, maar snap ook dat er mensen zijn die het vreselijk vinden ;)

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 23:00

Ik ben afgelopen zaterdag geweest. Ik vind het een prachtig park!Jungola was mijn grote favoriet met de vlindertuin en de maki's. Prachtig gemaakt met al die bomen :-) de artic1 vond ik ook goed, mooie simulatie. Er zijn inderdaad minder dieren, maar ze hebben wel meer ruimte! Ik denk dat er genoeg te zin en te beleven is.