Een kaarsje branden voor Sies

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LoveGlove

Re: Een kaarsje branden voor Sies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-16 18:51

Dankjewel allemaal :*

Nu dat Sies weg is, ga ik veel meer om met Max :')
Heb al 3x met hem gewandeld. En daar geniet hij ook van :)

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 18:58

Heel veel sterkte met het verlies van jullie lieveling Sies.....

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 19:03

;( ;( heel veel sterkte...

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-16 09:45

Dankjewel allemaal voor jullie steun :*
Jullie zijn allemaal zo lief voor mij :D

Vandaag komt mijn vriendin hier. Mam en pap gaan nieuwe spullen kopen voor Max omdat alles nu te groot is :=
En mijn vriendin en ik gaan Max verwennen en een collage maken voor Sies. Ik heb ook nog een borstel van Sies gevonden met wat haar van Sies eraan. Ik heb besloten dat ik die wil bewaren. Dat is het enige wat ik nog kon vinden. Ik ga denk ik ook een soort gedichtje ofzo schrijven voor Sies. Dan kan ik dat bij de collage en de kaart zetten. En waarschijnlijk weet ik waar ik haar plekje ga neerzetten. Ik heb een lange kast en daar is nog wel wat plaats. Dus dan zet ik het waarschijnlijk daar neer.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-16 23:31

Oké ik heb een soort vaarwelbriefje geschreven voor Sies. Ik hoop dat ze het mooi vindt.

Mijn engel

Toen je voor het eerst hier kwam, wist ik meteen dat ik van je zou houden. En dat ik een hele sterke band met je ging hebben. Als je wilde spelen, speelde ik mee. Als je moe was, gaf ik je een miljoen kusjes on lekker slapen te zeggen. Ik steunde je altijd als je ziek was. En dat deed jij ook bij mij. Als ik te lang uitsliep, kwam jij bij de trap staan piepen waar ik bleef. Je hield ervan om tegen mijn been aan te jeuken. En wij moesten daar altijd om lachen. We zaten altijd samen in de zon. Daar genoot ik enorm van. Als het baasje en het vrouwtje niet thuis waren, deden we allemaal dingen die niet mochten. Jij was de beste sul die ik me kon wensen. Je naam paste precies bij jou. Jij wad echt een sullige en lompe hond. We moesten vaak zo enorm lachen om jou. En dat zal ik missen. Vaarwel Sies. Veel plezier in de hondenhemel!

Die ga ik bij haar foto neerleggen

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 23:34

Vindt ze vast mooi!

Ik in elk geval wel :j

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-16 04:05

Dankje shirley

Oké ik moet het even ergens kwijt. Ik ben echt enorm geschrokken. Dus ik moet echt even bijkomen.

Ik lag net gewoon te slapen, zoals dat hoort in deze tijd :')
En toen opeens schrok ik keihard wakker omdat er ineens iets viel. Ik ben gaan kijken, ligt het schilderijtje van Sies om, en het harde kwam van mijn atlas die zomaar zonder reden uit de kast was gedondert. Die staat ook nog eens helemaal achteraan. Ik heb hem gisteren nog goed gezet zodat hij niet onderuit kon schuiven. Dat was echt gewoon eng. Ik snap het niet, hoe kon dat ding zo hard omvallen. En Sies haar schilderijtje ook terwijl dat 3 meter verderop staat? Ik probeer nu de hele tijd een rede te zoeken waar hij door omgevallen kon zijn. Maar dit was vanmiddag ook al. Ik was beneden iets aan het goed zetten en ineens viel er iets anders om. En dat ding wat omviel staat gewoon altijd stabiel. Dat was dus heel vreemd. Hoe kon dat omvallen? Misschien door de wind van mijn arm die langskwam. Maar daar was dat ding toch wel te zwaar voor. Heel raar...
Ik heb zon beetje het idee dat het Sies is. Ik ruik haar nu ook weer :=
Ik heb al laten weten dat als ze zo wil laten weten dat ze er is, dit toch de foute manier is. Ze heeft me echt laten schrikken.

Eigen zaak of jij gelooft dat dit Sies is. Misschien kan iedereen meehelpen om een logische verklaring te vinden voor het zomaar omvallen van die atlas. Want hij kan niet zomaar onderuitgeschoven zijn. Dan zou hij alleen maar een klap maken en war schriften laten vallen. Maar hij was echt helemaal op de grond gevallen. Dit klopt dus niet