Hahaha wat een briljant topic! Erg leuk gedaan! En ook die filmpjes Gillende Effie in slowmotion Ik heb er toch wel heel hard om moeten lachen eigenlijk
De gillende is Mitchy, Effie bijt Effie is de moeder, met heel veel gebrek aan moederinstinct
Vuurneon, opzich heb ik heel vaak niks beter te doen dan de cavia's vervelen maar zoveel kun je niet met ze. Als het goed weer is wil ik een ren/hindernis baan voor ze maken
GEWELDIG!!! Creatief bedacht en ze hebben nog schik ook! hahahaha Wat een mooie caafjes heb je
Veel plezier met het mooie stel
En ze verwachten de volgende keer ook een beker of medaille he?
melody7
Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-16 16:34
Dankjullie!
Een duckface Op de laatste foto bedoel je denk ik de linkse, de rode/oranje. Dat is idd Gompie
Wie weet krijgen ze ooit nog wel eens een prijsuitreiking. Voor nu zijn ze tevreden met eten
Vandaag ga ik even helemaal niks meer doen, ik heb een voedselvoorraad aangelegd voor mezelf. En alles ligt buiten, en ik ga met dit weer echt niet naar buiten
Eigenlijk wil ik zo'n soort wip maken waar ze op lopen en die dan door hun gewicht omlaag gaat, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen en ik weet al helemaal niet of ze daar wel overheen gaan. Het zijn wel echt watjes
Kom maar door Shirley, ik ben benieuwd Ik maak wel iets heel laags voor ze, ze kunnen denk ik niet heel hoog en het moet natuurlijk ook leuk voor ze blijven. En Effie krijgt alleen bruggetjes want die komt er met haar vetkwabben niet overheen