Jou nestje is echt prachtig geworden, zo ook die zielige toen! Zijn ook best flink of niet? Tv je Ze weleens gewogen? Echt leuke foto's ! Wanneer kom je de mijne zo op de foto zetten
alcootje
Geplaatst: 07-12-15 09:12
Wat kijken ze toch altijd zo onschuldig, heerlijk. Zijn leuke foto's geworden
Skins heb ik wel eens langs zien komen op Netflix maar ik kijk het niet, op Effie na (Hungergames) en Miss Jingles (The green mile) heb ik de namen zelf bedacht of van vriendinnen
Ze zijn heel flink ja dat zie je goed Effie wint met 1735 (en daar is ze ook wel eens boven geweest) maar volgens mij zaten er nog 1 of 2 rond de 1400 en verder alles boven de 1000. Ik zal ze straks weer eens allemaal wegen.
Ja de zielige is Sammy! Ik ben er wel van overtuigd dat ze niet 100% is, ze heeft echt heel rare trekjes maar ze is super vrolijk en heeft geen pijn dus dan is het goed
kking
Geplaatst: 07-12-15 09:53
Geweldig leuk
melody7
Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-15 09:59
Dankje!
Ik heb ze even gewogen, de mannen zijn eindelijk zwaarder/even zwaar dan de vrouwen. Had even tijd nodig
Je ziet precies wie van de 5 achterstand hebben, Sammy natuurlijk van na de geboorte en Marley is een maand of 2 terug een paar dagen heel ziek geweest. Effie is moddervet, ik heb alles geprobeerd om haar af te laten vallen maar ik laat haar nu maar gewoon vet en gelukkig zijn want t lukt niet
Wat een gewichten ! Die van mij zitten voornamelijk tussen de 1000 en 1200 met een enkele uitschieter naar de 1300. Moet ze ook weer eens wegen. Bij mij zitten er ook kleinere bij, uit slechte omstandigheden dus die worden niet groter denk Ik. Effie spant idd de kroon Toch leuk dat sammy Nog meekomt met de rest! Gewicht is ook niet echt slecht !
Diggy is een echt fotomodel ja, als hij stil wil zitten want dat vind hij wel moeilijk
Lukie, ze zijn echt mega ja! Maar op Effie na zijn ze niet dik gelukkig. Eentje met zulke vetkwabben is genoeg Ja ze doet het super! Ze is wat kleiner dus netjes op gewicht.
Het resultaat laat ik nog zien ja! Ik heb de kaarten nog niet binnen en wil ze eerst versturen
Succes Sandy! Hamsters/muizen zijn wel next level
Knuffeldier, die op een rijtje waren we met zijn 2en dus kon eentje ze neer zetten en de ander foto's maken. Toen hadden we ook een stuk knisperend kadopapier waar we mee stonden te zwaaien en veel gekke geluidjes maken. Meestal maak ik gewoon gekke geluidjes en roep ik ze, dan lukt het wel Ze lopen ook wel regelmatig weg, dan zet ik ze even goed