Dat paarse flostouw hebben wij trouwens ook voor hem, haha.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
farahdiba46 schreef:Hij is schattig, dat is zo, maar ik begrijp niet dat er mensen zijn die voor een bewust gefokte hond gaan terwijl asielen in binnen- en buitenland zoveel honden hebben zitten. Echt niet ik snap het niet. En nee, je kan niet alle honden van de wereld redden maar wel de wereld van 1 hond.
Ik droom vannacht over al haar uitleg denk ik
genja schreef:farahdiba46 schreef:Hij is schattig, dat is zo, maar ik begrijp niet dat er mensen zijn die voor een bewust gefokte hond gaan terwijl asielen in binnen- en buitenland zoveel honden hebben zitten. Echt niet ik snap het niet. En nee, je kan niet alle honden van de wereld redden maar wel de wereld van 1 hond.
Omdat iedereen zijn eigen keus maakt waar die zijn hond vandaan haalt en gek is op een speciaal ras? Niet iedereen past bij een asiel hond.
Laat mensen vrij in hun keuze en leg ze geen dingen op...

Amandavd schreef:Super leuk hondje TS, ziet er echt uit als een schat. Maar doe je alsjeblieft voorzichtig met zijn lijfje? Je moet hem echt remmen en niet te veel doen, en zeker niet te lang en te ruig laten spelen. Teckels zijn toch al zo gauw vatbaar voor o.a. hernia enzo.
En speuren/denkwerk! Hij speelt hooguit 10 minuten per 3-4 dagen met een andere teckel. Ik ken de risico's van een hernia dus ben er absoluut voorzichtig mee.

) maar ik vind ze zo onwijs grappig! Stoere beestjes zijn het