Je hebt wel gelijk dat die van Pooltjes extreem zijn, maar ook als je naar Thrianta's kijkt in vergelijking met Witte/blauwe Weners of Rijnlanders, kun je zien dat je aan de lengte van de oren het uiteindelijke gewicht wel degelijk kunt voorspellen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Je hebt wel gelijk dat die van Pooltjes extreem zijn, maar ook als je naar Thrianta's kijkt in vergelijking met Witte/blauwe Weners of Rijnlanders, kun je zien dat je aan de lengte van de oren het uiteindelijke gewicht wel degelijk kunt voorspellen
, straks lekker een date erbij! Mijn konijn bijt als ik haar oppak , ivn prooidieren blijven ze lekker op de grond. Zijn ook helemaal geen knuffeldieren
En leuk he om ze te zien spelen! Mijn konijn heeft ook een bal met een belletje in en ze gooit hem soms de hele kamer door haha
Ze is echt enorm gegroeid!
er zijn geen hormonen als testosteron meer waardoor de energie niet naar voortplanten maar juist naar de groei gaat. Daarom worden dieren als hanen (vroeger) en stieren (zowel vroeger als tegenwoordig) gecastreerd, om naast makke dieren ook een flinke vleesaanzet te krijgen.