Nee hoor briitje. Ze trekken zich er helemaal niks van aan Op de foto's zie je ook de achterkant van de ferry, daar trekken ze ook niet om heen. Plus dat alle boten een minimale afstand moeten bewaren tot de orka's, om ze zo min mogelijk te storen. De bioloog die mee was zei ook dat als ze aan het jagen zijn, ze dáár mee bezig zijn en dan kunnen er twintig boten varen, zij gaan door naar de zeehonden. Wel is het zo dat ze een paar keer naar de oppervlakte komen en dan op een 'deep dive' gaan, en dan zie je ze zo 10-15 minuten niet meer.
Wat een leuke reacties allemaal! En echt, als je de kans ooit krijgt: doen!!
Neej
Geplaatst: 26-09-15 22:18
Heeeeeeel erg gaaf! Lijkt me echt meer dan bijzonder om ze zo "in het echie" te zien!
En ff echt enorm offtopic maar ik moet zo lachen om je ava Berdien Pull the lever, Kronk!!
Heeeeeeeel jaloers! Ik zou ook janken, dat weet ik zeker Echt een van die dingen die je de rest van je leven met je meeneemt lijkt me. Prachtig
Lukasje
Geplaatst: 26-09-15 22:38
Wij hebben een maand voor jou op dezelfde plek de residentiële gezien. Zoooo machtig! Ik was ook echt diep onder de indruk . Een paar dagen voordien hadden we al bultruggen in Juneau mogen bewonderen, waaronder een moeder met haar kalf.
Gaaf ik heb het daar vorig jaar ook gedaan. De orka's trekken zich inderdaad niks aan van de boten, de orka's die er ni zwemmen zijn ook niet anders gewend en kennen alle boten bij geluid. Bij ons kwamen ze wel even boven, maar het is sowieso een gave ervaring
Berdien zie je topic nu pas maar WOW wat een geweldige ervaring! Zo bijzonder dier en zo gaaf om dat om je een te zien zwemmen. Kan mij helemaal voorstellen dat je je even heel klein voelde tussen al dat prachtige 'geweld'