Mijn prachtige Pitbull meisje MaryJane

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

2001

Re: Mijn prachtige Pitbull meisje MaryJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 12:35

Hey Ari, Leuk om te zien :)

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 09:41

Aah geweldige hond!

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 09:48

Wat een leukerd! <3
Fijn om wat positieve publiciteit te zijn voor pitjes. Later zou ik er ook wel eentje willen, het lijken me ontzettend lieve honden.

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 10:00

Wat een lieverd!!

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 10:09

arizonagreen schreef:
Deze herder is 2x gepakt door andere honden, en daarna nooit meer los geweest met anderen omdat eigenaresse t nietmeer aan durfde, ook heeftie wat andere nare dingen meegemaakt, dus had een enorm vertrouwens probleem en wilde letterlijk iedere hond pakken die die ziet(nu nog soms), inmiddels is het de hond van mn ouders, en hier ze je wel hoe ver Jane em heeft gekregen...
[ [url=m/LH8OZY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Toch wel erg trots op dat ze zo lief is geworden voor anderen...

Prachtig hondje heb je daar, de liefde tussen jullie spat er vanaf.
Hou er alleen wel rekening mee dat ze nog niet volwassen is ;). Jonge honden zijn meestal wel sociaal naar andere honden, dat verandert vaak als ze een jaar of twee, drie zijn.

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-15 16:25

Diablo schreef:
arizonagreen schreef:
Deze herder is 2x gepakt door andere honden, en daarna nooit meer los geweest met anderen omdat eigenaresse t nietmeer aan durfde, ook heeftie wat andere nare dingen meegemaakt, dus had een enorm vertrouwens probleem en wilde letterlijk iedere hond pakken die die ziet(nu nog soms), inmiddels is het de hond van mn ouders, en hier ze je wel hoe ver Jane em heeft gekregen...
[ [url=m/LH8OZY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Toch wel erg trots op dat ze zo lief is geworden voor anderen...

Prachtig hondje heb je daar, de liefde tussen jullie spat er vanaf.
Hou er alleen wel rekening mee dat ze nog niet volwassen is ;). Jonge honden zijn meestal wel sociaal naar andere honden, dat verandert vaak als ze een jaar of twee, drie zijn.

Ik weet t, ze is nu dik een jaar en gaat nogsteeds super, ook haar karakter kennende betwijfel k heel erg of ze om zal slaan, ze vind echt álles leuk en lief, hebben ook voor 2 maanden 2 katten in huis gehad(toen was ze bijna een jaar) en dat ging ook top... Maar ook vanwege het omslaan laat k dr zoveel mogelijk spelen enzo met anderen, allemaal betrouwbare honden die haar ook geen aanleiding geven om om te slaan... Ze heeft geen greintje agressie in zich, zelfs blaffen doet/snapt ze niet ze kan het wel maar nooit tegen een mens of dier