Wat een mooie werpkist! , ik zie ze er al rond kruipen de kleine boefjes
Majabeestje
Geplaatst: 27-08-15 23:30
Ooh leuk! Ik ben mijn man aan het overhalen er een dwerg ruwhaartje bij te nemen (we hebben een labradoodle). Ben echt fan van deze leukerds. Vind beide hondjes prachtig!
MadelonSunny
Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-15 23:31
Ja we zijn er helemaal blij mee We hebben ook een puppyren gekocht. De werpkist zal altijd in de puppyren blijven staan. Dan hebben ze een ruimte van ongeveer 1.60m x 1.30m. En als de schuifpui open staat kunnen ze ook nog zo naar buiten waar het omheind is
@Majabeestje Ooh wat leuk! Labradoodle's zijn ook erg leuk!
Laatst bijgewerkt door MadelonSunny op 27-08-15 23:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Dankjulliewel Vrijdagochtend krijgt ze opnieuw een echo Verder gaat het goed met Lieve!
MadelonSunny
Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-15 21:14
Donderdagavond heeft Lieve weer een echo gehad. Ze was toen 47 dagen drachtig. Het zijn echt al hondjes geworden De dierenarts dacht nu toch 3 pups te zien. Hij wist het niet zeker dus vond het wel leuk om een röntgenfoto maken. Allemaal gratis; wij hebben de beste DA Op de foto was maar 1 pupje te zien omdat het groeien van de botten net pas begint. Over 10 dagen mogen we nog een keer terug komen voor een foto. Mits ze niet al bevallen is natuurlijk Als het om 5 of 6 pups ging vond de DA het niet zo belangrijk. Maar met 2 pups is de kans op een keizersnede een stuk groter dan wanneer het 3 pups zijn. Vooral om die keizersnede hoop ik echt op 3 pups. Het lijkt me zo naar. Vooral omdat we afgelopen jaar al een hondje zijn verloren ben ik doodsbang om Lieve ook kwijt te raken. Overbezorgd vrouwtje
Ooh wat een knapperds! Mijn vroegere buurvrouw had ook een langharige teckel, maar die ging nooit naar de kapper. Lieve ziet er prachtig uit! Ben benieuwd wat er uiteindelijk voor pups komen