Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
snowdon schreef:Ze hebben geen (Californische) zeeleeuwen nu maar pelsrobben, een kleinere (zuidelijkere) variant
De pinguïns zitten nu naast de pelsrobben, als je ze zoekt... gewoon je neus achterna
De ijsberen zijn nog jonge vrouwtjes, worden nog imposanter!
Zitten in het verblijf van die kleine beren met de watergracht.
Ik ben jaloers op de foto van de Japanse Nachtegaal! Zoek die altijd, maar nooit gevonden...
Er zijn momenteel heel wat uitwisselingen vwb de dieren als voorbereiding op het nieuwe park. Nog een half jaartje wachten....
De verblijven worden ook duidelijk zichtbaar niet meer opgeknapt naast het hoognodige en planten worden ook al ingepot etc. Ik ben heel benieuwd hoe het straks in het nieuwe gedeelte is.
en ik ruik echt niet veel.Leffroi schreef:Viel me inderdaad ook al op, dat er niet veel meer gedaan werd, het zag er allemaal rommelig uit. Maargoed daar kan ik wel overheen kijken, het blijft evengoed een mooi park.
Tof! Nu weet ik ook wát voor vogeltje het is (niet de moeite gedaan om het op te zoeken in de..euh.. Kas?). Prachtig vogeltje was dat, eerlijk waar!
En ja, die pinguins rook zelf iken ik ruik echt niet veel.
Maar, misschien hele domme vraag, gaat ALLES nu over naar het nieuwe gedeelte, of blijft er ook wat bestaan van het oude gedeelte? Ik dacht het niet omdat het toch vrij ver uit elkaar ligt?
ben echt heel erg benieuwd hoe alles er uit gaat zien!