En Youp nu!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

xGoldenHero schreef:Wauw Youp is prachtig!!
Dat vind ik ook jammer, 2 vriendinnen van mij durven nu niet meer bij mij thuis te komen. Hier moet je eerst een ijzeren hek Door en voor het huis langs om aan te bellen. Rex staat vaak al voor het raam als hij het hek heeft gehoord.
Onze postbode rent richting de deur en weer terug. Haha.
Rex kan met elke hond, maar paar weken geleden kwam ik een man met een even oude stafford tegen. Geweldige dieren vind ik dat, maar die man had hem totaal niet onder controle en vloog grommend op Rex af. Rex schrok even maar stond zo boven hem. Hart in mn keel!
quatta schreef:Als stille meelezer, toch ook even het verschil van pup tot volwassen hond laten zien.
Cloony als pup
[ Afbeelding ]
En nu:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
kmberleyepe schreef:love_western schreef:]
Een 'politiehond' is net zo lief hoor. Ken zat die knvp getraind worden en thuis de grote knuffels zijn.
Zelf heb ik een mechelse herder. Word ipo mee getraind maar is thuis een echte knuffel. Maar op de club gaat de knop om.
Haha je snapt vast wel wat ik bedoel! Er zijn altijd wel valse honden of honden die gewoon niet goed worden opgevoed door hun baasjes. Dat vind ik wel echt heel erg. Maar dat zijn natuurlijk niet altijd politiehonden. Hier in de buurt is laatst wel nog iets gebeurd met een herder die aanviel. Die werd wel ipo getraind, maar dat ligt natuurlijk nog altijd aan hun baas hoe de hond zich gedraagd. Maar ik vind wel, dat als jij een hond hebt die vals is of niet goed is met andere honden dat ie gewoon altijd vast moet! Dat is hier bij ons in het park nog wel eens een probleempje helaas... soms durf je niet eens met je eigen hond het park in als je weet dat er een bepaalde hond is zeg maar.. maar al met al zijn de meeste duitse herders gewoon super lief!!

love_western schreef:kmberleyepe schreef:]
Haha je snapt vast wel wat ik bedoel! Er zijn altijd wel valse honden of honden die gewoon niet goed worden opgevoed door hun baasjes. Dat vind ik wel echt heel erg. Maar dat zijn natuurlijk niet altijd politiehonden. Hier in de buurt is laatst wel nog iets gebeurd met een herder die aanviel. Die werd wel ipo getraind, maar dat ligt natuurlijk nog altijd aan hun baas hoe de hond zich gedraagd. Maar ik vind wel, dat als jij een hond hebt die vals is of niet goed is met andere honden dat ie gewoon altijd vast moet! Dat is hier bij ons in het park nog wel eens een probleempje helaas... soms durf je niet eens met je eigen hond het park in als je weet dat er een bepaalde hond is zeg maar.. maar al met al zijn de meeste duitse herders gewoon super lief!!
Ja snap ik ook wel. Vaak staan politie honden beter onder appél dan een gemiddeld huishondje(die keffers die alle kanten opvliegen)
Mijn herder kan ook een hond aanvallen. Maar dan moet die andere wel iets eerst geflikt hebben. Nu hou ik mijn honden altijd goed in de gaten om zo ongelukken te voorkomen. Bij ons op club trainen ook een paar (oud) Duitse herders. Stuk voor stuk leukerds. Net als de mechels
Dit is mijn draak
[ [url=m/1bje07.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mc90lM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PRHNtl.jpg]Afbeelding[/url] ]
xGoldenHero schreef:Dan denk ik dat je een puppy zit bedoeld? Op 1 bil zitten ipv op z'n kont.
Is dat niet zo en zit hij echt heel raar dan kan je hem maar beter opnieuw leren zitten dus echt op z'n kont.
Laat je van Dex ook als hij wat ouder is röntgen foto's maken?
kimberleyepe schreef:Haha dat klopt inderdaad! Hij was overal wel vrij vroeg mee,, ook als eerste van het nestje oren omhoog enzo! Uhmm als het goed is als hij 9 maanden is, dat is over een maand ongeveer. Onze dieren arts kan het al bij 8 maanden doen maar dat wouden we liever nog even uitstellen.. hij plast ook nog niet altijd met zijn poot omhoog, dit zou ook te maken hebben met hoe ver ze al zijn zeg maar