Wat een prachtig dier en hij heeft inderdaad iets speciaals.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
StalNollie schreef:wat een leukerd,
maar waarom al zo vroeg bij de moeder weg of is dat normaal bij geiten? (sorry geen verstand van)
en horen deze niet met een soortgenoot omdat ze anders enorm veel kabaal gaan maken ( heb ik me ooits laten wijsmaken)
had hem enkel voor de foto's eens bij ons in de tuin genomen, daar waaide het ook niet zo hard om hem zonder deken te laten lopen. 
Ik heb - helaas - onlangs nog een afscheidstopic geopend hier met enkele foto's van ons mieke.. Wij hadden broer en zus. Net zoals Billy is het bokje ook gered van de slacht.
Ook heeft hij meer een dishy hoofje ipv het typische ramshoofd. En als ik naar zn papa kijk lijkt hij mij ook al een kruising. Maarja dat maakt hem er niet minder leuk om, zeker omdat ik niet graag ramshoofden zie.
Die zal zo'n 1m10 zijn. De bok was groter dan het mieke. Het mieke was toch wel een cm of 5 kleiner. Zij had wel een pittiger karakter als hij. Hij was eerder een zeurkous. Je toonde je hoofd nog maar en al meteen mekkeren.. tot vervelend toe. 
Hielden het hier wel bij de hand maarja.. Ik mis ze nog altijd heel erg, maar anders bekeken is er nu meer weiland voor de paarden.. Ik raad wel af om ze bij de paarden te zetten. Hier aten ze de staarten op