Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joyenbeau schreef:Ziet er mooi uit. Dat wit staat staat ook erg leuk!
Ga je nog wat aan de binnenkant veranderen?
Maaaarije schreef:joyenbeau schreef:Ziet er mooi uit. Dat wit staat staat ook erg leuk!
Ga je nog wat aan de binnenkant veranderen?
Dankjewel!
Twijfel ik een beetje over, konijnen willen natuurlijk graag knagen en wil niet dat ze dan (veel) verf binnen krijgen.
En omdat het niet voor eigen gebruik is, denk ik dat ik dat overlaat aan iemand die hem evt koopt.
Misschien dat de binnenkant van het hout nog wel vervangen word. Zodat ook dat weer helemaal netjes is.
Ga vrijdag bij iemand langs voor hout dus even kijken naar de mogelijkheden en prijzen.
joyenbeau schreef:Als je nog een potje verf of wat hout over hebt is het voor de verkoop denk ik juist wel goed als de binnenkant er ook netjes uitziet. Wat ik me bij de buitenkant eigenlijk ook al afvroeg is of die verf wel geschikt is voor een knaagdierenhok. Aan de buitenkant kunnen ze namelijk ook knagen, dus als je de binnenkant met gewone verf wilt doen zou ik het inderdaad niet doen.
Het ziet er in ieder geval al mooi uit, met die houten plaat aan de achterkant ziet het er vast weer een heel stuk mooier uit.