maar ik was het niet hoor..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

XxMariellexX

Re: maar ik was het niet hoor..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 08:25

Haha ik ben gelukkig niet de enigste met van die ondeugden in huis haha

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 08:34

Oh my, ik lig in een deuk hier...die van mij kijkt nooit echt onschuldig, die weet vaak donders goed dat ze iets doet dat niet mag! Dan sprint ze in eens weg, zo gauw ze mij ziet ghehe.

Wel doet ze altijd heel nonchalant als ze iets onbenulligs heeft gedaan, bijvoorbeeld van haar krabpaal vallen of iets dergelijks, dan gaat ze zitten en doet ze net alsof er niets gebeurd is, beetje aan haar poten likken 'la la la la la' :P

XxMariellexX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 12:18

Hahaha die van mij gaat heel hard miauwen als die van zijn krabpaal valt alsof die van 10 meter hoog is gevallen ( maar 60cm) en gaat heel zielig doen

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 12:21

Oohhh die foto's!! ik heb getemd op uitgelicht, zo grappig!

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 12:22

Heerlijk die foto's _O- _O- _O-

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 12:26

Rena100 schreef:
Oh my, ik lig in een deuk hier...die van mij kijkt nooit echt onschuldig, die weet vaak donders goed dat ze iets doet dat niet mag! Dan sprint ze in eens weg, zo gauw ze mij ziet ghehe.

Wel doet ze altijd heel nonchalant als ze iets onbenulligs heeft gedaan, bijvoorbeeld van haar krabpaal vallen of iets dergelijks, dan gaat ze zitten en doet ze net alsof er niets gebeurd is, beetje aan haar poten likken 'la la la la la' :P

Wij hadden vroeger een Noorse boskat. Als de kat van de bank afviel liep hij langs de hond en die kreeg dan gewoon een tik van hem in de veronderstelling dat de hond de schuldige was.

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 12:29

Ik heb ook zo een "rot kind "in huis in de zin van mijn kater Paul.
Paul heeft een zwervend bestaan geleid,en woont nu sinds September in mijn kattengroep binnen.
Maar hij is zijn overlevings skills nog niet vergeten.
Hij jat alles wat los en vast zit........en één geluk heeft hij..........het is zó een blije........ga dan nog maar eens vertellen dat hij écht, écht stout is geweest......dan maar een kipfilet minder in de pan........

ingeb0rg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 12:29

Jazeker kan ik dat fenomeen. Maar goed dat geeft verder niet haha! Ik heb ooit een keer de fout gemaakt om de gang deur open te laten waar een volle vuilniszak stond. Deze hebben ze samen de woonkamer ingesleept om vervolgens een feestje te bouwen :+

Afbeelding

Toen ik de voordeur open deed dacht ik al er klopt hier iets niet, zeker omdat ik ook niet enthousiast begroet werd, ik zag de chaos, draaide me om en wie zaten daar?

Afbeelding

Ik kon er al vrij snel om lachen, linker hondje hebben wij vorig jaar in laten slapen, maar god wat had die een streken, gekke oude boef <3

Bubsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 12:33

Bij mij is het dan wel niet de kat (is een engeltje) maar ik heb wel een andere 'onderschuldige' rondlopen.

'Je wou je papieren uitzoeken toch?'
Afbeelding

'Zal ik je, je snoer even aangeven?'
Afbeelding

Verder helpt ze me met de schone was opruimen (vind regelmatig sokken of een string onder de bank), stofzuigen (het bijsturen van mijn armen met haar tanden), administratie doen (via elke mogelijke manier omhoog klimmen om alles van tafel te donderen), ze heeft mijn kerstboom (vroegtijdig) opgeruimd en ze zet zelfs mijn wekker uit (snoer wake up light doorbijten). <3 ( 8)7 )
Laatst bijgewerkt door Bubsj op 04-02-15 12:34, in het totaal 1 keer bewerkt

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 12:33

Nee hoor, die rollen lagen hier écht al voordat jullie weggingen :')

Afbeelding

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 12:37

Whahaha wat een geniale foto's _/-\o_

XxMariellexX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 16:04

Hahahahaha al die Foto's en vuilniszakken vind die van mij ook erg interessant.
kom net thuis loop de huiskamer in en zie mijn gordijnen half op de grond liggen en waar is Joep? Die verstopt zich in het kastje van het dressoir

Afbeelding

Afbeelding

XxMariellexX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-15 18:25

ingeb0rg schreef:
Jazeker kan ik dat fenomeen. Maar goed dat geeft verder niet haha! Ik heb ooit een keer de fout gemaakt om de gang deur open te laten waar een volle vuilniszak stond. Deze hebben ze samen de woonkamer ingesleept om vervolgens een feestje te bouwen :+

[ [url=m/46QdzK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Toen ik de voordeur open deed dacht ik al er klopt hier iets niet, zeker omdat ik ook niet enthousiast begroet werd, ik zag de chaos, draaide me om en wie zaten daar?

[ [url=m/D9NZPD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik kon er al vrij snel om lachen, linker hondje hebben wij vorig jaar in laten slapen, maar god wat had die een streken, gekke oude boef <3

Oooh wat erg hahahahahaha het ligt serieus overal, en hoe ze er ook bij zitten met zn 2en en wat erg dat je je hondje heb ,oeten laten inslapen gelukkig heb je nog goede en minder goedenhaha herinneringen aan hem!