Sneeuwpret met de jongsten en de oudste

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Thesserd

Re: Sneeuwpret met de jongsten en de oudste

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-15 23:16

Bedankt voor de reacties weer! :D

Haha ja Kimberley, die bal is onze beste aankoop ooit geweest :Y)

Miesemuisje, dit zijn American Akita's. En thanks :j

Ankje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 23:01

Blijven mooie dieren! Geweldige fotos :D

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 04:26

Grappig, ik zie op mijn facebook de laatste tijd iedere keer foto's van jullie langs komen. Zag ineens Lily en Loïs en vermoedde al dat jij er achter zat :D

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 11:01

Ze zijn echt prachtig. Het is dat het waarschijnlijk hap-slik-weg chihuahua's is.. Maar anders..

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-15 11:08

secricible schreef:
Grappig, ik zie op mijn facebook de laatste tijd iedere keer foto's van jullie langs komen. Zag ineens Lily en Loïs en vermoedde al dat jij er achter zat :D

Hahaha is dat zo? Leuk :D nja m'n pa plaatst vooral veel op zijn FB, maar ik probeer de echte Katei FB pagina af en toe aan te vullen haha. Helemaal nu we een nieuwe site hebben gemaakt :D handig als je dat zelf kan doen met je broer :+

Limoen, haha thanks! Verschilt per hond hoor, ik denk dat dat prima goed zou kunnen gaan als je 1 kiest van ouders met fijn karakter en dan er mee laat opgroeien :j

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 11:09

Prachtig! Een groot fan vh ras!

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 13:00

heerlijk, in 1 woord geweldig!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 13:01

Thesserd schreef:
secricible schreef:

Hahaha is dat zo? Leuk :D nja m'n pa plaatst vooral veel op zijn FB, maar ik probeer de echte Katei FB pagina af en toe aan te vullen haha. Helemaal nu we een nieuwe site hebben gemaakt :D handig als je dat zelf kan doen met je broer :+

Limoen, haha thanks! Verschilt per hond hoor, ik denk dat dat prima goed zou kunnen gaan als je 1 kiest van ouders met fijn karakter en dan er mee laat opgroeien :j

We hebben een aantal gezamelijke vrienden en zag jullie foto van bij de dierenarts en snuffelde toen op de facebookpagina en zag ineens lily en lois. Toen ging ik lijntjes verbinden, lol :D

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-15 13:37

secricible schreef:
Thesserd schreef:

We hebben een aantal gezamelijke vrienden en zag jullie foto van bij de dierenarts en snuffelde toen op de facebookpagina en zag ineens lily en lois. Toen ging ik lijntjes verbinden, lol :D

Haha op die fiets. Ja de dierenarts had een tijdje terug foto's gemaakt, die staan nu even paar dagen al op FB idd :D

Binnenkort lily en Lois maar weer eens voor de lens halen. Vacht moet nog beetje gefatsoeneerd Worden :+

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 13:43

Wauw prachtige akita's <3