Of een kitten opgenomen wordt in een groep bestaande katten is altijd afwachten gblover. Mijn ervaring is dat het in 99% van de gevallen probleemloos verloopt. Zeker als het een kitten direct uit het nest is. Natuurlijk wordt er links en rechts wel wat geblazen en gegromd maar hier is eigenlijk altijd binnen 2 weken alles weer bij het oude en is de nieuwkomer volledig opgenomen.
Ik dacht te zien dat de oortjes wat beginnen te kleuren. Als ik het goed gezien heb, zijn 2 witjes seal en 1 blue.
Ze doen het nog steeds lekker. Groeit, piept en smekt
Ik heb je pb gestuurd. Onze katten zijn heel lief. Ook met onze honden geen probleem. Onze kater heeft wel onze chihuahua opgevoed, wil zijn vader gezag uitoefenen .
robeer
Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-14 00:35
gblover schreef:
Ik heb je pb gestuurd. Onze katten zijn heel lief. Ook met onze honden geen probleem. Onze kater heeft wel onze chihuahua opgevoed, wil zijn vader gezag uitoefenen .
Hier gaat het ook door elkaar heen en wassen de katten de honden en andersom. Zo lief om te zien
Ze gaan allemaal meer kleur krijgen hoor flappie. Wacht maar af, over een paar weken herken je ze niet meer. Dat is het leuke van point ragdollkittens, die worden helemaal wit geboren.... De kittens die wel al kleur hebben zijn de minkjes. Wel een stuk makkelijker met uit elkaar houden De eerste is net papa qua kleur en aftekening
Kijk pandora, dat is nou precies de reden dat we bij al het vertrekkend bezoek tassen en binnenzakcontrole houden bij vertrek.....
Ik snap helemaal dat je verliefd bent op meisje paars gblover. Zij heeft zo'n lief snoetje. Ik moet er eerlijk gezegd nu nog niet aan denken dat ze uit gaan vliegen.
Ik ben trouwens op zoek naar leuke namen voor ze. Willen jullie meedenken? Ik zoek namen met de letter A en het liefst engels. Om een voorbeeld te geven: de volledige naam van mams is Sunni Grace Chizue en van paps Sugar Daddy's Hangover. Voor blauwe katertje zit ik te denken aan 'All out of Paint' omdat ie zo weinig kleur heeft. Beetje in die richting dus
Pandora2
Geplaatst: 26-12-14 14:44
Vergeet ook niet onder de trui en in de nek van de bezoekers te checken... soort van safety-check
Oei namen zoeken, daar ben ik niet sterk in . Ik vind dit altijd al moeilijk voor mijn veulens. Je kan misschien alles starten met All... All stars sugar, all of sunny days, ...
Mijn eigen katten spelen graag piano, dus de ene heet Chopin (maar hadden we liever hernoemd naar O'Malley) en de andere heet Toulouse. Niet zo origineel dus.