Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Wat jammer allemaal dat het zo moet lopen. Dan waren de opmerkingen over haar geringe grootte dus wel terecht helaas![]()
Zit er geen stamboom bij dat je weet hoe oud ze precies is?
En uit welke plaats komt ze?
Als de fokker over de leeftijd heeft gelogen lijkt het me toch wel degelijk een broodfokker. Weet je wel zeker dat je de ouders hebt gezien?
amy_leftover schreef:Ach jee wat sneu. Ben je overigens bekend met hypofysaire dwerggroei?
De wormen zijn natuurlijk een logische verklaring voor het achterblijven in groei, maar wees bij een Duitse herder met groeiachterstand ook alert op dwerggroei. Je ziet ze niet veel (meesten redden het bij de geboorte al niet), maar het is wel een aandoening die onder dit ras nog wel eens voorkomt.
amkeVH schreef:Cayenne schreef:Wat jammer allemaal dat het zo moet lopen. Dan waren de opmerkingen over haar geringe grootte dus wel terecht helaas![]()
Zit er geen stamboom bij dat je weet hoe oud ze precies is?
En uit welke plaats komt ze?
Als de fokker over de leeftijd heeft gelogen lijkt het me toch wel degelijk een broodfokker. Weet je wel zeker dat je de ouders hebt gezien?
ja helaas wel ja..![]()
ze komen uit haarsteeg (bij drunen)
ja het waren wel echt zeker de ouders denk ik hoor, de moeder liep ook gewoon nog bij het nest rond, en je zag aan de tepels dat er gezoogd was, we mochten ook echt gewoon in het nest zelf kijken en alles zien, meestal bij een broodfokker krijg je gewoon een puppy voorgeschoteld en mag je niks zien..
edit: oh en nee geen stamboom, alleen paspoort. (we hebben wel gecheckt met de chip, en het is wel het goede paspoort)
amkeVH schreef:oei.. heb even heel dat forum doorgelezen dat je stuurde, en dat klinkt inderdaad wel heel erg als dezelfde.. ik hoop het toch maar van niet. maarja.. veel kunnen we dr nu ook niet meer aan doen, nu gewoon hopen dat ze weer beter wordt!
Cayenne schreef:amkeVH schreef:oei.. heb even heel dat forum doorgelezen dat je stuurde, en dat klinkt inderdaad wel heel erg als dezelfde.. ik hoop het toch maar van niet. maarja.. veel kunnen we dr nu ook niet meer aan doen, nu gewoon hopen dat ze weer beter wordt!
Heb je de fokker niet eerst gegoogled? Vaak kom je dan al wel het een en ander tegen. Er lopen nog veel meer topics over deze man.
Ik hoop voor jou dat het meevalt, maar ik vrees ervoor... Het is dus -als het om dezelfde gaat en daar lijkt het wel op- echt wel een broodfokker.
Sterkte!