Heel veel sterkte, ik heb de tranen in mijn ogen. Erg lief hoe die twee met elkaar omgingen.
moyra
Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-14 22:48
Geryon schreef:
Jeetje, wat verschrikkelijk . Ik voel via je tekst gewoon de liefde die jij voor je kleine meisje had. Is ze zelf heen gegaan?
Ze had al langer last van ouderdomskwalen en een half jaar geleden ontdekte we melkklier tumoren Vorige week viel ons op dat ze veel trilde maar omdat ze net geschoren was kon het ook daar van komen. Zondagavond ging het staartje naar beneden en begon ze nog meer te trillen. Maandagochtend was haar blik veranderd,liep stram,staartje kwam helemaal niet meer omhoog,was aan het hijgen en wilde niet meer naar buiten of uit haar mand. Met andere woorden het was genoeg geweest. Natuurlijk hadden we dr met pijnstillers misschien nog wel op kunnen Lappen maar genoeg is genoeg . ze is gisteren bij de dierenarts ingeslapen
bikkel probeerde vanmorgen bij onze andere maltezer(maand en een dag jonger dan lady) te sabbelen maar die is daar niet van gediend. Verder heeft hij hier nog een roedel honden om te pesten. Hij is weer helemaal zichzelf Gelukkig.
Vandaag 2 weken geleden is mijn opa na 2 dagen coma overleden. Lady lag graag op zijn schoot en ik weer zeker dat ze nu ook bij hem op schoot ligt.