Ja ik heb dus echt geen idee hoe dat zit met kleuren etc. bij katten. Of dat er mensen zijn die dan per se wit willen en dan twee witte, dove, katten gaan kruisen waarbij het overdragen van die doofheid een grote kans is. Klinkt misschien een beetje dom, maar vroeg het me echt af.
Bedankt voor je antwoord en veel plezier met je nieuwe aanwinst verder.
Ik snap dat je het je afvraagt haha. Papa heeft trouwens een ander kleurtje en in het nest van liara was het een warboel aan kleurtjes. Nu 3 witjes. Laat ik nou net een zwak hebben voor witjes.
Ik vraag me toch eigenlijk altijd af hoe erg anders je om moet gaan met dove beestjes. Geloof ook dat als ik er een zou hebben dat die zich continue doodschrikt omdat ik vergeet dan beestje doof is en ik gewoon ga aaien
Ik ben er zelf inmiddels aan gewend. Ze komen niet als je ze roept (maar dat doet het gros van de horende katten ook niet ) en inderdaad, je moet ze even voorbereiden als je ze aait of oppakt. Maar ik ben er nu zo aan gewend dat als Neko horend blijkt te zijn, ik daar juist enorm aan moet wennen.
Nee inderdaad. Bij de mijne zie je wel dat z'n oortje beweegt van: ik hoor wel iets maar doe net alsof ik dat niet doe Lijkt me inderdaad ook heel apart. Heb je jezelf helemaal aangewend hoe je met dove katten om moet gaan, heb je ineens eentje die wel hoort wat je zegt
Dit is een nieuwe pluizebol, vast nog genoeg pluizeboltopics.
Is inderdaad snel gegaan maar het lijkt wel alsof het zo moest zijn.
En Yom, goeie tip, heb het gelijk doorgespeeld.
Iemand riep eerder in het topic of er nog een zusje over was. Dat is nog steeds zo, als er iemand is die interesse zou hebben kan ik de gegevens wel doorsturen.
Sowieso...leuke kattenfoto's zijn altijd leuk om te zien dus meerrrrrrr topics graag!
Gwen
Geplaatst: 30-10-14 18:23
Roosch schreef:
Ik ben in ieder geval enorm blij met het kleine wurm.
Ik ben benieuwd hoe groot hij uiteindelijk wordt . Jij moest in het begin al wennen aan Liara's grootte, maar dikke kans dat dit mannetje daar met kop en schouders bovenuit komt, letterlijk .