heerlijk topic Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heerlijk topic 

MirandaFuego schreef:Veel lieve foto's!![]()
Deze van mijn jack russeltje Zoë toen ze nog klein was...![]()
[ Afbeelding ]
En deze van onze poown Zosja toen hij nog klein was!![]()
[ Afbeelding ]
top topic dit! Misty12 schreef:Helsaad geen foto gemaakt, want wij stonden met z' n drieën (dochter, instructrice en ik) te kijken en waren vol verwondering. Dochter en ik hadden les gehad op onze beider paarden en die stonden voor hun stal. Dochtertje van instructrice (5jaar) liep tussen de paarden door en ze was aan het knuffelen want ze vond ze zo lief. Ze liep op arabier van mijn dochter af, slaat haar armpjes om zijn voorbeen, legt haar hoofdje tegen zijn schouder en zucht eens diep: ik vind jou zo lief! En arabiertje deed niks, keek eens om wat er aan zijn voorbeen hing en snuffelde aan haar haartjes. Dat was een heel erg awhh moment. Mijn eigen paarfd kreeg ook zo' n knuffel. En die vond het ook prima. Bij het weggaan kregen wij ook een knuffel, maar daarna de paarden ook nog. En een kus op hun neus. Want zij vond ze zoooooo lief! Helaas geen foto, maar dat moment vergeet ik nooit weer.
Misty12 schreef:Helsaad geen foto gemaakt, want wij stonden met z' n drieën (dochter, instructrice en ik) te kijken en waren vol verwondering. Dochter en ik hadden les gehad op onze beider paarden en die stonden voor hun stal. Dochtertje van instructrice (5jaar) liep tussen de paarden door en ze was aan het knuffelen want ze vond ze zo lief. Ze liep op arabier van mijn dochter af, slaat haar armpjes om zijn voorbeen, legt haar hoofdje tegen zijn schouder en zucht eens diep: ik vind jou zo lief! En arabiertje deed niks, keek eens om wat er aan zijn voorbeen hing en snuffelde aan haar haartjes. Dat was een heel erg awhh moment. Mijn eigen paarfd kreeg ook zo' n knuffel. En die vond het ook prima. Bij het weggaan kregen wij ook een knuffel, maar daarna de paarden ook nog. En een kus op hun neus. Want zij vond ze zoooooo lief! Helaas geen foto, maar dat moment vergeet ik nooit weer.
MirandaFuego schreef:Misty12 schreef:Helsaad geen foto gemaakt, want wij stonden met z' n drieën (dochter, instructrice en ik) te kijken en waren vol verwondering. Dochter en ik hadden les gehad op onze beider paarden en die stonden voor hun stal. Dochtertje van instructrice (5jaar) liep tussen de paarden door en ze was aan het knuffelen want ze vond ze zo lief. Ze liep op arabier van mijn dochter af, slaat haar armpjes om zijn voorbeen, legt haar hoofdje tegen zijn schouder en zucht eens diep: ik vind jou zo lief! En arabiertje deed niks, keek eens om wat er aan zijn voorbeen hing en snuffelde aan haar haartjes. Dat was een heel erg awhh moment. Mijn eigen paarfd kreeg ook zo' n knuffel. En die vond het ook prima. Bij het weggaan kregen wij ook een knuffel, maar daarna de paarden ook nog. En een kus op hun neus. Want zij vond ze zoooooo lief! Helaas geen foto, maar dat moment vergeet ik nooit weer.
Zo'n foto heb ik van mijn dochter en arab!![]()
https://farm1.staticflickr.com/40/12521 ... 90ef_z.jpg
MirandaFuego schreef:Nu zijn ze inmiddels zo, maar nog steeds gezellig met elkaar!![]()
https://farm4.staticflickr.com/3813/134 ... 986b_c.jpg
maar die hebben dus nogal een lange staart. Niet veilig, dus eraf. 
Toch ontsnapt hij weleens (hij is echt watervlug) en de laatste keer vond hij het tijd voor een kwikkende duik in de vijver. Stinken als een otter toen hij thuis kwam. Dus hij moest in bad
Nu vindt hij dat helemaal niet erg. Dus Jack op het matje geparkeerd en gezegd dat hij moest wachten en ondertussen een laagje water in het bad laten lopen.

Doet me nog altijd pijn als ik er aan terug denk. Hoe ik hem vond en hoe boos hij was, hoeveel pijn hij had. Hij bleek zijn achterpoot stuk te hebben en goed ook. Het is helaas nooit helemaal goed gekomen. Maar gelukkig is hij nog steeds een hele blije kat die me dagelijks doet glimlachen om zijn streken (die me ook al heel veel geld gekost hebben
)
Omdat hij het gewoon heerlijk vindt om op schoot te liggen. Maar dan wel het liefst in een gekke positie. Liefst zo dat de baas ook niet al te veel meer kan bewegen 
SAKKIA schreef:Het moment waarop Jack een nieuwe muis krijgt omdat hij de andere volledig gesloopt heeft. Nu is Jack nogal een aparte, dus de staart moet er eerst afgeknipt worden. Hij vindt muizen voor katten voor mietjes, hij wil alleen muizen van de IKEAmaar die hebben dus nogal een lange staart. Niet veilig, dus eraf.
[ Afbeelding ]
Zoals ik al zei is Jack nogal een aparte, dus hij blijft voor zijn veiligheid binnenToch ontsnapt hij weleens (hij is echt watervlug) en de laatste keer vond hij het tijd voor een kwikkende duik in de vijver. Stinken als een otter toen hij thuis kwam. Dus hij moest in bad
Nu vindt hij dat helemaal niet erg. Dus Jack op het matje geparkeerd en gezegd dat hij moest wachten en ondertussen een laagje water in het bad laten lopen.
Aan zijn ogen is te zien dat hij het eigenlijk helemaal niet leuk vindt en weet wat er gaat gebeuren, toch wacht hij geduldig op zijn lot![]()
[ Afbeelding ]
En dan dezeDoet me nog altijd pijn als ik er aan terug denk. Hoe ik hem vond en hoe boos hij was, hoeveel pijn hij had. Hij bleek zijn achterpoot stuk te hebben en goed ook. Het is helaas nooit helemaal goed gekomen. Maar gelukkig is hij nog steeds een hele blije kat die me dagelijks doet glimlachen om zijn streken (die me ook al heel veel geld gekost hebben
)
Klaar voor een nachtje kliniek, om de volgende dag te gaan kijken hoe groot de schade was. Ingepakt in handdoeken en met kruikjes omringt
https://imagizer.imageshack.us/v2/800x5 ... 621019.jpg
Oh en dezeOmdat hij het gewoon heerlijk vindt om op schoot te liggen. Maar dan wel het liefst in een gekke positie. Liefst zo dat de baas ook niet al te veel meer kan bewegen
https://imagizer.imageshack.us/v2/800x6 ... 821541.jpg
Eigenlijk heb ik gewoon heel erg veel foto's van hem die nogal aaawww zijn