[FOTO] wat is jou favoriete aawh moment foto

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anke_Amigo

Re: wat is jou favoriete aawh moment foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 09:45

meer graag!!!! :D heerlijk topic

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-14 09:51

ik heb zo veel foto's waar ik awhh zat haha :p heerlijk al die lieve foto's

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 10:59

eerste contact tussen papa en dochter <3
Afbeelding

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-14 11:05

Van schreef:
eerste contact tussen papa en dochter <3
[ Afbeelding ]

<3

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 11:12

Ze ging slapen op mijn schoot <3

Afbeelding

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-14 11:13

<3

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-14 14:45

er zijn hier zulke leuke foto's voor bij gekomen <3

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 15:17

Hoop dat er nog veel foto's volgen ze zijn zo schattig allemaal <3

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 15:24

Veel lieve foto's! :))

Deze van mijn jack russeltje Zoë toen ze nog klein was... <3

Afbeelding

En deze van onze poown Zosja toen hij nog klein was! <3

Afbeelding

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 15:32

Dit is mijn aawhh foto moment, dit was m'n verzorgshetje was heel vaak ondeugend maar het was n schat. <3

Afbeelding

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 15:39

MirandaFuego schreef:
Veel lieve foto's! :))

Deze van mijn jack russeltje Zoë toen ze nog klein was... <3

[ Afbeelding ]

En deze van onze poown Zosja toen hij nog klein was! <3

[ Afbeelding ]

<3 <3 top topic dit!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 15:44

Heb er best wel wat van m'n hondje, maar deze vind ik nog steeds zooooo cute! <3
Afbeelding

En mijn hondje en mijn paard zijn ook dikke maatjes:
Afbeelding

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-14 16:00

ik zit hier echt van zoo schattig al die foto's

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 20:21

Helsaad geen foto gemaakt, want wij stonden met z' n drieën (dochter, instructrice en ik) te kijken en waren vol verwondering. Dochter en ik hadden les gehad op onze beider paarden en die stonden voor hun stal. Dochtertje van instructrice (5jaar) liep tussen de paarden door en ze was aan het knuffelen want ze vond ze zo lief. Ze liep op arabier van mijn dochter af, slaat haar armpjes om zijn voorbeen, legt haar hoofdje tegen zijn schouder en zucht eens diep: ik vind jou zo lief! En arabiertje deed niks, keek eens om wat er aan zijn voorbeen hing en snuffelde aan haar haartjes. Dat was een heel erg awhh moment. Mijn eigen paarfd kreeg ook zo' n knuffel. En die vond het ook prima. Bij het weggaan kregen wij ook een knuffel, maar daarna de paarden ook nog. En een kus op hun neus. Want zij vond ze zoooooo lief! Helaas geen foto, maar dat moment vergeet ik nooit weer.

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-14 20:25

Misty12 schreef:
Helsaad geen foto gemaakt, want wij stonden met z' n drieën (dochter, instructrice en ik) te kijken en waren vol verwondering. Dochter en ik hadden les gehad op onze beider paarden en die stonden voor hun stal. Dochtertje van instructrice (5jaar) liep tussen de paarden door en ze was aan het knuffelen want ze vond ze zo lief. Ze liep op arabier van mijn dochter af, slaat haar armpjes om zijn voorbeen, legt haar hoofdje tegen zijn schouder en zucht eens diep: ik vind jou zo lief! En arabiertje deed niks, keek eens om wat er aan zijn voorbeen hing en snuffelde aan haar haartjes. Dat was een heel erg awhh moment. Mijn eigen paarfd kreeg ook zo' n knuffel. En die vond het ook prima. Bij het weggaan kregen wij ook een knuffel, maar daarna de paarden ook nog. En een kus op hun neus. Want zij vond ze zoooooo lief! Helaas geen foto, maar dat moment vergeet ik nooit weer.

aawh <3

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-14 11:55

ik wil nog meer liefe foto's :D

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 12:04

Misty12 schreef:

Zo'n foto heb ik van mijn dochter en arab! :)
https://farm1.staticflickr.com/40/12521 ... 90ef_z.jpg

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-14 12:09

MirandaFuego schreef:
Misty12 schreef:

Zo'n foto heb ik van mijn dochter en arab! :)
https://farm1.staticflickr.com/40/12521 ... 90ef_z.jpg

omg wat schattig <3

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 13:06

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-14 13:20

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 14:55

Het moment waarop Jack een nieuwe muis krijgt omdat hij de andere volledig gesloopt heeft. Nu is Jack nogal een aparte, dus de staart moet er eerst afgeknipt worden. Hij vindt muizen voor katten voor mietjes, hij wil alleen muizen van de IKEA :roll: maar die hebben dus nogal een lange staart. Niet veilig, dus eraf.

Afbeelding

Zoals ik al zei is Jack nogal een aparte, dus hij blijft voor zijn veiligheid binnen :+ Toch ontsnapt hij weleens (hij is echt watervlug) en de laatste keer vond hij het tijd voor een kwikkende duik in de vijver. Stinken als een otter toen hij thuis kwam. Dus hij moest in bad :j Nu vindt hij dat helemaal niet erg. Dus Jack op het matje geparkeerd en gezegd dat hij moest wachten en ondertussen een laagje water in het bad laten lopen.
Aan zijn ogen is te zien dat hij het eigenlijk helemaal niet leuk vindt en weet wat er gaat gebeuren, toch wacht hij geduldig op zijn lot :+

Afbeelding

En dan deze ;( Doet me nog altijd pijn als ik er aan terug denk. Hoe ik hem vond en hoe boos hij was, hoeveel pijn hij had. Hij bleek zijn achterpoot stuk te hebben en goed ook. Het is helaas nooit helemaal goed gekomen. Maar gelukkig is hij nog steeds een hele blije kat die me dagelijks doet glimlachen om zijn streken (die me ook al heel veel geld gekost hebben :o )

Klaar voor een nachtje kliniek, om de volgende dag te gaan kijken hoe groot de schade was. Ingepakt in handdoeken en met kruikjes omringt

https://imagizer.imageshack.us/v2/800x5 ... 621019.jpg

Oh en deze :+ Omdat hij het gewoon heerlijk vindt om op schoot te liggen. Maar dan wel het liefst in een gekke positie. Liefst zo dat de baas ook niet al te veel meer kan bewegen :+

https://imagizer.imageshack.us/v2/800x6 ... 821541.jpg

Eigenlijk heb ik gewoon heel erg veel foto's van hem die nogal aaawww zijn :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 14:57

Oh ja, de 'schootpositie' ken ik ook Sakkia!

Wat een briljant koppie heeft Jack zeg <3

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-14 14:57

SAKKIA schreef:
Het moment waarop Jack een nieuwe muis krijgt omdat hij de andere volledig gesloopt heeft. Nu is Jack nogal een aparte, dus de staart moet er eerst afgeknipt worden. Hij vindt muizen voor katten voor mietjes, hij wil alleen muizen van de IKEA :roll: maar die hebben dus nogal een lange staart. Niet veilig, dus eraf.

[ Afbeelding ]

Zoals ik al zei is Jack nogal een aparte, dus hij blijft voor zijn veiligheid binnen :+ Toch ontsnapt hij weleens (hij is echt watervlug) en de laatste keer vond hij het tijd voor een kwikkende duik in de vijver. Stinken als een otter toen hij thuis kwam. Dus hij moest in bad :j Nu vindt hij dat helemaal niet erg. Dus Jack op het matje geparkeerd en gezegd dat hij moest wachten en ondertussen een laagje water in het bad laten lopen.
Aan zijn ogen is te zien dat hij het eigenlijk helemaal niet leuk vindt en weet wat er gaat gebeuren, toch wacht hij geduldig op zijn lot :+

[ Afbeelding ]

En dan deze ;( Doet me nog altijd pijn als ik er aan terug denk. Hoe ik hem vond en hoe boos hij was, hoeveel pijn hij had. Hij bleek zijn achterpoot stuk te hebben en goed ook. Het is helaas nooit helemaal goed gekomen. Maar gelukkig is hij nog steeds een hele blije kat die me dagelijks doet glimlachen om zijn streken (die me ook al heel veel geld gekost hebben :o )

Klaar voor een nachtje kliniek, om de volgende dag te gaan kijken hoe groot de schade was. Ingepakt in handdoeken en met kruikjes omringt

https://imagizer.imageshack.us/v2/800x5 ... 621019.jpg

Oh en deze :+ Omdat hij het gewoon heerlijk vindt om op schoot te liggen. Maar dan wel het liefst in een gekke positie. Liefst zo dat de baas ook niet al te veel meer kan bewegen :+

https://imagizer.imageshack.us/v2/800x6 ... 821541.jpg

Eigenlijk heb ik gewoon heel erg veel foto's van hem die nogal aaawww zijn :+

ik ben geen kattenmens maar deze is echt lief <3

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 16:40

Toen onze Bart nog een Bartje was.... <3

Afbeelding

En Ieniemienie <3 <3

Afbeelding

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 16:56

dit is een van mijn favoriete foto's. ons Welshje van inmiddels 17 jaar !

Afbeelding