Ge-wel-dig vooral die bellenblaas en snorkel foto's!! Thnx voor een enorme glimlach!!Is zwabber niet een boomer?
Danique_G schreef:Kleine swaffel? Daar begon het allemaal mee Tegenwoordig is het geswaffelte Boomer.....sja..kan ook nog....maar heel eerlijk zal het me een biet zijn hoor.Hij is precies zoals ik hem hebben wil
Gisteravond nog even zitten klooien met mijn camera.Nog even snel deze in elkaar geknutseld.........ik vond het wel passen bij haar karakter.
quartel schreef:Danique_G schreef:Kleine swaffel? Daar begon het allemaal mee Tegenwoordig is het geswaffelte Leuke honden, grappig verhaal!
stikte bijna in mijn soepje bij het lezen van je commentaar bij de Zwabber-Batman foto zo grappigecht leuke foto's en het kan niet anders dan dat het superhonden zijn die je hebt geweldig topic
Wat een geweldige honden Prachtige fotos om naar te kijken Ik zie bij Zwabber heel duidelijk het shih tzu snuit en lijfje hoor Geweldig hondje Heel toevallig hebben wij ook een labrador en een shih tzu, geen dweil afkomst, maar ze ziet er soms wel uit als een dweil