Ik ben namelijk de hele dag thuis aan het bellen voor mijn bedrijfje

Is dat te doen met meer dan 2 vogels?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Robynn schreef:Jij werkt ook aan huis toch Caye?
Ik ben namelijk de hele dag thuis aan het bellen voor mijn bedrijfje
Is dat te doen met meer dan 2 vogels?
's ochtends hebben ze een half uurtje dat ze even luidruchtig en blij zijn. Dan gaan ze van 11 uur tot een uur of 3 slapen en dan hoor je ze weer van 3 tot 4 vrolijk fluiten, en dan 's avonds voor ze gaan slapen nog een uurtje
Tenzij ze teveel energie hebben, daarom moet je ze dus regelmatig laten vliegen 
ze is nu al verwend

Niet de kooi in willen, uren lang hetzelfde geluidje tot je er gek van word, pfff.
zo schattig!
Wat fijn dat ze in de Boktfamilie blijven, kunnen we ze mooi volgen.

Ik heb net een poging gedaan om er een filmpje van te maken, maar die lukt niet
Ben wel benieuwd of dit mannen of vrouwen gedrag is, of dat het gewoon Valkparkiet gedrag is? 
Phoenix doet het ook. Dat is alleen geen kleuter meer (alhoewel, 8 maanden en een mentale achterstand maken haar misschien ook een kleuter
). Maar ik merk wel in de voliere dat met name de vrouwtje gek zijn op alles wat glimt. Volgens mijn vriend is dat ook typisch vrouwelijk gedrag
Cayenne schreef:Dat gedrag met het speeltouw en gewoon typisch kleutergedragPhoenix doet het ook. Dat is alleen geen kleuter meer (alhoewel, 8 maanden en een mentale achterstand maken haar misschien ook een kleuter
). Maar ik merk wel in de voliere dat met name de vrouwtje gek zijn op alles wat glimt. Volgens mijn vriend is dat ook typisch vrouwelijk gedrag
![]()
Maar misschien heb jij een uitzondering
Misschien ook eens leuk om te proberen?
Cayenne schreef:Ik heb net wat bakjes kattengras besteld bij de Zooplus. Die moet je zelf inzaaien en vervolgens kun je ze ophangen in de kooi. Ideaal en ze vinden het prachtig! Zodra ik me heb omgedraaid hangen er al 6 vogels inMisschien ook eens leuk om te proberen?
![]()
Of geef haar eens een Spaanse peper

Ik zal eens even gaan Googlen 
smurfje schreef:Go big or go home.
Ik volg het andere topic vanonder mijn steen. Dat zal bij deze ook gebeuren.
Leuk leuk

takkie_muis schreef:Ohh zie het nu pas! , wat een mooie date voor Odin
Hoop dat Odin er hetzelfde over denkt