Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

3 spuitbussen met witte haarverf, en een halve met zwart, verder....en toen had ik een zebrahond
(ook wel door anderen een zebrador genoemd
) Ik heb plaatjes van zebra's opgezocht op internet, en dat als voorbeeld voor mijn gezicht gebruikt. Vriendinlief heeft de finishing touch gedaan (even de rest inkleuren en de lijnen strakker maken), en als oortjes heb ik Shrek oortjes overgespoten 

Voor het lopen heb ik nog 4 blaarpleisters mogen plakken om het lopen te verzachten
Onderweg kregen we veel positieve reacties van mensen. Ze vonden het helemaal geweldig hoe hij met plezier meeliep en hoe ik ook hem had opgetut 
We werden weer langs weilanden geleid, vervolgens langs een watertje, en vanaf daar weer door het dorp heen langs de verzorgingstehuizen (die natuurlijk van de jeugd kon genieten die zingend en verkleed voor huis langs kwam lopen
)

)

) en daardoor wisten zij dat ik langs huis zou komen
Daar stond mijn moeder me al op te wachten:

(met de laatste dag krijgen we altijd een ijsje
Lekker verkoelend en lekker voor het lange wachten wat vanaf dan komt
Gewoon een simpel raketijsje, waarvan ik het laatste beetje met mijn teammaatje gedeeld heb

Trots liepen we door het dorp heen, waar we nog meer opmerkingen kregen over onze outfits 

Dat lijkt op mijn naam...maar misschien was er wel een Miranda ook goed verkleed?
Vervolgens kwam er achteraan: ''Met de grote zwarte hond!''
We kregen een doos met soesjes, en een bos met rozen! Vond het zo jammer dat ze zouden verwelken...tot ik erachter kwam dat het neprozen waren. Waar de een dat jammer zou hebben gevonden, was ik juist dolblij! Nu kon ik mijn aandenken aan deze avond voor altijd goed houden 

). Rosco werd ingeladen in de kofferbak, en we reden naar huis. Daar hebben we gauw gegeten, waarna ik met hond en al onder de douche ben gesprongen. Hij is uitgebreid gewassen, daarna ik (wat een ramp zeg...spuithaarverf en schmink
), en al hinkend liepen ik later die avond naar de auto om terug te gaan naar Assen. Eenmaal daar heb ik al mijn blaren door mogen prikken, en jeutje wat een opluchting was dat 
Goed gelopen zeg en heerlijk dat je dat met je maatje hebt gedaan
Maflinger_S schreef:Dank je wel dat ik een eind je mee kon lopen. Zag ik weer eens een ander stukje Nederland. En met zo'n leuke zwarte hond erbij was het extra gezellig.