Volg 4 dagen hondenoortjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

loez

Re: Volg 4 dagen hondenoortjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 19:08

Dat is een leuk idee!! Wandel ze! :)

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-14 20:38

WE HEBBEN EEN INDIVIDUALITEITSPRIJS GEWONNEN MET ONS KOSTUUM! :):)

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 21:12

Foto!

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 21:21

Gefeliciteerd! wel een foto laten zien he?

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 21:52

Gefeliciteerd! Nu ben ik ook wel heel benieuwd naar een foto hoor! :))

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-14 23:34

Uitgebreid verslag krijgen jullie morgen van me. Ben kapot en moet morgenvroeg op een fotomeeting verschijnen :')

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 23:51

Wow, verdiend gewonnen zo te zien!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 00:41

Hahaha geweldig wat leuk! Gefeliciteerd!!

sanne97

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 12:05

Gefeliciteerd en echt een geweldig topic!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-14 15:47

Hehe, eindelijk tijd voor het verslag van gisteren :)

We begonnen rond 4 uur al met voorbereiden. Spulletjes halen, en inkleuren :P 3 spuitbussen met witte haarverf, en een halve met zwart, verder....en toen had ik een zebrahond :D (ook wel door anderen een zebrador genoemd :')) Ik heb plaatjes van zebra's opgezocht op internet, en dat als voorbeeld voor mijn gezicht gebruikt. Vriendinlief heeft de finishing touch gedaan (even de rest inkleuren en de lijnen strakker maken), en als oortjes heb ik Shrek oortjes overgespoten :')
Een paar strepen over mijzelf heen, en toen waren we er klaar voor!

Tijdens het schminken:
http://s24.postimg.org/jlilpg311/IMG_5581.jpg

En we starten!
Afbeelding

Deze keer ging de route weer meer door het dorp heen. Het was maar een korte route, maar mijn voetjes hadden daar wel vrede mee :+ Voor het lopen heb ik nog 4 blaarpleisters mogen plakken om het lopen te verzachten :') Onderweg kregen we veel positieve reacties van mensen. Ze vonden het helemaal geweldig hoe hij met plezier meeliep en hoe ik ook hem had opgetut :D

We gingen als een van de eerste van start, waardoor we bij het pauzepunt wat langer mochten wachten. Voor mij liepen 3 groepjes. 1 schoolklas verkleed als holbewoners, een klein groepje met pa en kids (die constant the lion sleeps tonight afspeelden op telefoon, af en toe een meededen op de trommel en een fanatiek meisje op de blokfluit. Het lopen ging lekker. Het zonnetje scheen er heerlijk bij, en het was eigenlijk gewoon een perfecte intocht avond :D We werden weer langs weilanden geleid, vervolgens langs een watertje, en vanaf daar weer door het dorp heen langs de verzorgingstehuizen (die natuurlijk van de jeugd kon genieten die zingend en verkleed voor huis langs kwam lopen :) )
Afbeelding
Afbeelding

Aangekomen bij het pauzepunt kon Ros even uitgebreid liggen en drinken (en ja...voor hem is dit te combineren :'))
Afbeelding
Lekker even liggen in de schaduw, drinken, kriebels krijgen van kinderen. Hij vond het top +:)+

Nadat een paar groepjes ook gingen lopen, besloot ik ook door te gaan. We gingen langs de skeelerbaan, door naar de sporthal, waar we de jury voor de 2e keer zagen staan. Ik gaf Rosco een klopje op zijn zij, toen de autodeur open ging.
''Wat is je naam?'' werd er geroepen. ''Marinda!'' antwoordde ik. Het werd genoteerd, en nog een keer werd mijn naam geroepen, waarna ik een bevestiging gaf en doorliep. Ik had geen idee waarom het gevraagd werd. Verwachtte er eigenlijk ook weinig van (misschien hadden ze mijn naam gewoon ergens voor nodig of was iets nog niet goed genoteerd), en liep daarom ook gewoon zonder na te denken verder door. We moesten nog een paar kilometer :)
Fun fact; de verdere route ging langs het huis van mijn ouders, dus ik kon Rosco zijn waterfles weer lekker bijvullen met koud water.
Ik deed mijn fluitje (fluit altijd op zo'n manier dat mijn ouders, honden etc. me weten te herkennen :P) en daardoor wisten zij dat ik langs huis zou komen :D Daar stond mijn moeder me al op te wachten:
Afbeelding

http://s24.postimg.org/57jtbg6l1/IMG_5606.jpg

En een vriendin vsan mijn moeder bood gauw aan een foto van me te maken toen we langs hun huis kwamen.
Afbeelding

Vanaf daar was het gewoon een kwestie van: naar de drukke weg toelopen, daar de straat oversteken, en dan gewoon aansluiten bij de rest met een ijsje :P (met de laatste dag krijgen we altijd een ijsje :P Lekker verkoelend en lekker voor het lange wachten wat vanaf dan komt :P Gewoon een simpel raketijsje, waarvan ik het laatste beetje met mijn teammaatje gedeeld heb :+:

Stukje bij beetje werd het drukker, en rond 20 voor 8 waren alle groepen weer terug en waren we klaar om van start te gaan. De fanfare begon te spelen, en langzaam maar zeker konden we gaan lopen! De vlag van een van de scholen voor ons werd gehesen, en toen begon de intocht écht :):)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Langs het bejaardentehuis, door het centrum, langs een ouderenflat en zo door de skeelerbaan op. Ik kreeg van mijn ouders een bos bloemen, van mijn vriendin ook, en Rosco kreeg een anjer aan zijn tuigje vastgemaakt <3 Trots liepen we door het dorp heen, waar we nog meer opmerkingen kregen over onze outfits :')
Afbeelding

Iedereen had zich verzameld op het gras bij de skeelerbaan, en daar werden de prijzen uitgereikt. De 5 km groepen eerst (nummer 3, 2 en 1), toen de 10 km (ook nummer 3, 2 en 1), en vervolgens gingen we door naar de individuele prijzen. Prijs voor het beste kostuum was: Miranda!
Euh...Miranda? :o? Dat lijkt op mijn naam...maar misschien was er wel een Miranda ook goed verkleed? :') Vervolgens kwam er achteraan: ''Met de grote zwarte hond!''
Nou, dat kon niet missen! Wij waren de enige met de zwarte hond! *\o/*
In een drafje wist ik nog wat energie uit hem te putten om in een snellere pas naar voren te komen, en onze prijs in ontvangst te nemen :D We kregen een doos met soesjes, en een bos met rozen! Vond het zo jammer dat ze zouden verwelken...tot ik erachter kwam dat het neprozen waren. Waar de een dat jammer zou hebben gevonden, was ik juist dolblij! Nu kon ik mijn aandenken aan deze avond voor altijd goed houden <3

Afbeelding
Afbeelding

Trots, maar met veel pijn aan de voeten, liepen we richting de auto (vriendinlief ging mee om te kijken en me op te halen :P). Rosco werd ingeladen in de kofferbak, en we reden naar huis. Daar hebben we gauw gegeten, waarna ik met hond en al onder de douche ben gesprongen. Hij is uitgebreid gewassen, daarna ik (wat een ramp zeg...spuithaarverf en schmink :+), en al hinkend liepen ik later die avond naar de auto om terug te gaan naar Assen. Eenmaal daar heb ik al mijn blaren door mogen prikken, en jeutje wat een opluchting was dat _O-
Rosco heb ik total knocked out achtergelaten weer bij mijn ouders thuis. Hij mag het dit weekend lekker rustig aan toen.
Trots op mijn maatje, trots op onze prestatie, en blij dat ik het met jullie heb kunnen delen deze week! :D

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 16:00

Wat een leuke verslagen! Verdiende prijs! Jullie zijn echt leuk samen :D *\o/*

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 16:20

Gefeliciteerd *\o/* Goed gelopen zeg en heerlijk dat je dat met je maatje hebt gedaan +:)+ Ik heb genoten van je verslagen! :D

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 16:45

Gefeliciteerd!! Dat hebben jullie maar weer mooi geflikt!!!

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 17:43

Dank je wel dat ik een eind je mee kon lopen. Zag ik weer eens een ander stukje Nederland. En met zo'n leuke zwarte hond erbij was het extra gezellig.

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 08:33

Ziet er super uit dat kostuum! Nogmaals gefeliciteerd! :)

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 18:44

Gefeliciteerd hoor, leuk hoor om dat samen zo te doen.....leuke outfit voor de laatste
dag.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-14 18:57

Dank jullie voor alle leuke reacties! *\o/*

Maflinger_S schreef:
Dank je wel dat ik een eind je mee kon lopen. Zag ik weer eens een ander stukje Nederland. En met zo'n leuke zwarte hond erbij was het extra gezellig.

Thanks! Ja, Rosco maakte het een keer zo gezellig :+:
Elke keer als ik last had van mijn voeten keek ik opzij en zag ik hem in een drafje doorgaan. Dan weet je het waarvoor je het doet :)