de puppies 8 weekjes oud...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 22:49

Och die arme jongen en blije Knut want die gaat weer lekker weer spelen met zijn kameraadjes ..
Super sneu zeg.. maar er komt vast weer een heel leuk en goed baasje voor Knut.

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 22:51

wat een geweldige hondjes <3
dit topic laat ik echt niet aan mijn vriend zien want die haalt jou knut direct op als vriendje voor onze scooby :')

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-14 22:56

die jongen had een rottweiler én een dogo argentino x witte herder mix gehad,dus dan ga ik er toch een beetje vanuit dat mensen wéten wat deze rassen inhouden,en aan die jongen lag het niet,wel aan die ouders...

overigens had ie die dogo/herdermix ( die er uitzag als een dogo alleen met rechtop staande oren :D leuk beest) wel in een eigen huis,het probleem was ook dat knutje nu bij zijn ouders in huis zat,en moeders nu al bang was voor als ie groot werd,had die jongen een eigen huis gehad was er geen enkel probleem geweest...

daarnaast hebben ze tino gezien,heb ik joes laten zien,heb ik foto's van de reu laten zien....tja ,wat moet je nog meer doen dan?? neem aan dat als je komt kijken al dan niet met "oppas ouders" dat deze zich enigsinds van tevoren dan zouden inlezen....als de rassen zó onbekend zouden zijn.

't was zelfs zo dat toen die mensen de eerste keer kwamen kijken dat knut gereserveerd was , dat moeders!! ja ja,erop aandrong dat ik tóch ondanks de reservering Knut aan hun zoon moest verkopen...

deze zelfde moeder was nu ineens bang van knut,na het zien van enge dogo plaatjes op internet...tja...

Axel_Clauw

Re: de puppies 8 weekjes oud...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 22:57

Prachtige pups

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 22:59

sneu voor de jongen.....beetje vreemd van de ouders..kom op zeg, als je de hond netje opvoed eten ze echt die malthezertjes niet op hoor.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 23:01

Ja, dat is dan echt een beetje vreemd, helemaal als ze al eerder zoiets gehad hebben. Dan verwacht je inderdaad dat ze toch wel ervaring hebben.
Nouja, misschien maar beter ook voor die kleine man, die komt vast wel goed terecht.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-14 23:03

haha,nou hadden ze net een filmpje bekeken dat een dogo een hond aanviel...en ook gelezen dat een dogo een hondje had dood gebeten...tja,dus dat ging knut ook doen natuurlijk ...nu moet ik zeggen dat ze nog wel van alles bedacht hadden hoor,moeders zou cursus gaan doen met knut zodat ze hem goed leerde kennen,maar dat zag ze niet zitten,toen zou de broer knut in huis nemen ( die hem ook terug bracht) maar deze zijn vriendin heeft een poedeltje en die was weer bang dat ie het poedeltje zou vermoorden ,al met al...knuttie ligt hier heerlijk ( na het behang van de muur te hebben getrokken ^) ) aan mijn voeten te slapen... :+:

tis zo'n leuk hondje... <3

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 07:41

Wat een ontzettend leuke pups zeg!

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 11:11

Sneu zeg.. Maar ik ben ervan overtuigd dat deze knappe pup weer snel een nieuw baasje heeft :)

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-14 11:44

jaa dat denk ik ook wel hoor :j

is echt wel een heel lief mannetje :+:

Horsetopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 11:50

Wat een overheerlijke roedel <3
Het is dat ik er al 6 heb anders was ik nu op weg naar jou :D

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 12:50

Ik heb helaas al 2 grote honden maar anders had ik het ook al geweten :)

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 13:04

Leuk , nieuwe foto's.

Die Loïs vind ik een plaatje ........

Teruggekeerde Knut is toch wel een flinke buffel ?
Behang van de muur gerukt :=

Wees maar blij dat ze Knut netjes terug gebracht hebben ,ze hadden hem ook door kunnen verkopen.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-14 13:27

ja knut wordt echt een buffel...die heeft een stel poten eronder zitten...had hem echt graag zelf gehouden,maar red heeft gewoon een lastiger karakter,en die knut die vind de hele wereld geweldig,kan ik beter hem verkopen als Red waar ik dan gebeld voor gaat worden dat ie niet leuk doet :D

knut hier terug brengen was sneller als verkopen denk ik zomaar,hij moest werkelijk op stel en sprong weg,die broer heeft niet het achterste van zijn tong laten zien,maar enige wat ik begreep was dat die moeder echt doordraaide over de pup en dat het beste was dat ie echt per direct wegging daar...

plus ik had ook erbij gezegd dat als er iets zou zijn,dat ze mij moesten bellen..alleen dat dat na 1 dag al zou zijn... :=

en ja,ze slopen hier de muren als ik niet oppas,stelletje wolven :D

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 13:31

Wat jammer voor die gast dat Knut/Hunter 'm niet ging worden, goed dat hij gelijk weer bij jou op de stoep stond met het slopertje. Deze jongeling komt vast ergens terecht waar ze helemaal blij met hem zijn.

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 15:30

Dus nu hebben zowel knut/hunter als aqua nog geen huis? Of ben ik nu in de war... het duizelt puppies :P

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 15:44

Aaaawwh wat een heerlijk roedel heb je <3 ik ben echt verliefd op Louisje <3 wat een sprekende uitstraling heeft ze !
Jammer dat het zo heeft moeten lopen door die ouders van de jongen.. Hopend op een goed baasje,wat er vast en zeker komen gaat :)

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-14 15:46

haha,ja knut ( was hunter genoemd door zijn nieuwe baasje maar hier heet ie weer gewoon knutie) en aquaatje zoeken nog een baasje..

er zijn hier dus nu 5 pupjes,lois,lotus en red blijven hier wonen,en knut en aquaatje dan...tis wel gezellig hoor nog een beetje in het puppenspul zitten :D ze passen hier best goed,heb er verder geen kind aan ( alleen als ze het behang van de muur aftrekken is dan wat minder maar goed..als dat het dan is)

mijn vriend heeft er smorgens zijn handen aan vol,lig altijd helemaal in een deuk als zijn mailtjes lees smorgens :D :D ,hoe er 3 in zijn voeten hangen terwijl ie een schoen probeerd aan te doen..enzo :D :D :') :')

loisje is leuk he?? de dierenarts die kwam enten en chippen vond haar ook al helemaal leuk :)) :+: ,is ook wel een heel lief makkelijk hondje eigenlijk...

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 15:55

Dit soort topics zijn wel gevaarlijk omdat het dan wel gaat kriebelen. Gelukkig heb ik twee heerlijke katjes waar ik enorm blij mee ben en wanneer we wat groter wonen komt de hond van mijn schoonouders bij ons wonen, mits het gaat qua tijd, kosten etc.
Erg jammer van knut, onvoorstelbaar hoe mensen dan ineens van gedachten kunnen veranderen terwijl ze de honden in levende lijve hebben gezien. Het is maar net hoe je de hond opvoedt, zeker als je een pup in huis neemt kun je die nog helemaal zelf vormen. Dat is toch echt wel één van de grote voordelen van een pup.

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 09:20

Nou Fem, sinds ik hier een puppie van 6 maanden inmiddels heb rondlopen, weet ik dat puppies ENORM verslavend zijn :D

Succes met het verkopen van Knut en Aqua.
Ben heel erg benieuwd hoe je drie terroristjes op gaan groeien!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-14 09:59

haha jaa puppies zijn leuk he :+: ,honden zijn gewoon veel te leuk,ook als ze groot zijn :j

en ik ben ook heel nieuwschierig hoe ze eruit gaan zien als ze groot zijn,zeker ook Knut...dat moet me een bakbeest gaan worden,wel héél mooi :D

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 10:07

wat zijn ze toch leuk!
Wat een drama verhaal met Knut, dat vergeet die jongen de rest van zijn leven niet meer. Maar voor Knut komt er vast een heel goed nieuw baasje.
Ik ben en blijf fan van Lotus(je) <3

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-14 10:11

nee vind het voor die jongen ook oprecht sneu...hij was zo verschrikkelijk blij en trots met zijn hondje...en dan door eigenlijk onreeéle angst van een moeder je hondje door je broer laten afnemen...pff,schijnt ook echt drama te zijn geweest daar...

maar goed,moet zeggen,gister was knuttepoet aan het spelen en dat gaat er ruig aan toe hoor,met grommen en schudden en blaffen,tja als hij met zijn 9 kilo dat op een malthersertje van 6 kilo heeft gedaan,en die moeder daar een potentiele killer in zag,ja dan houdt het op...

wie weet hoe knutie die malthesers belaagd heeft,tis nogal een vrolijk en speels hondje :D

en lotusje..ach ben zo verliefd op dat gekke kleine wijffie..alleen dat smoeltje al :+:

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 10:25

ah goss wat een mooi spul heb je zeg! Ik ben wel een beetje verliefd op je watermeisje

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 10:41

Ach als ze die basisangst nu hebben voor zo'n hond dan krijg je dat er toch niet meer uitgepraat en dan is zo'n hondje daar gewoon niet op zijn plek want die gaat dan verkeerd worden aangepakt. Angst is een foute raadgever wat dat betreft, dat zou onfair zijn tegen zo'n lieve speelse pup. Nieuwe ronden, nieuwe kans toch?