Ik zal vanzelf zien hoe ze zich verder gaat ontwikkelen en of er dan nog meer Lab of Stafford kenmerken naar boven komen. DNA test kan altijd nog maar vind ik momenteel niet zo belangrijk.
Ook zijn dit testen die je in NL kan bestellen en ik woon momenteel dus niet in NL, mss ga ik er tzt wel eens naar kijken maar voor mezelf maakt t toch niet uit wat ze precies is. Ze is leuk en superlief (luistert ook al supergoed en is al bijna 100% zindelijk) en dat is uiteindelijk het allerbelangrijkste
Op sommige foto's zie ik de Lab er goed in, op andere foto's zie ik een leuk breder hondje. Maar kan net zo goed iets van een boxer zijn of een ander breder ras, de kortsnuit-kruisingen hebben vaak ook weer een wat langere snuit. Anyway, heel leuk hondje iig en ben benieuwd hoe ze over zeg 2-3 jaar is uitgegroeid.
Kim_Evendi
Geplaatst: 24-04-14 12:58
CubaLibre schreef:
Meer foto's zal ik posten zodra we op pagina 2 zitten
Jaa pagina 2 Fijn dat het zo'n lieverd is en dat ze bijna helemaal zindelijk is.
Ze doet het echt heel erg goed.... Eergisteren heeft ze weer 2 entingen gekregen (Rabiës en Distemper) en nu volgende maand nog 1 te gaan en dan is ze helemaal geent....
Ik zal straks weer eens wat foto's gaan maken want het is hier nu wel weer mooi weer aan het worden en ben de binnenfoto's een beetje beu
Ik vroeg me af waarom iedereen honden uit het buitenland plukt terwijl er genoeg in Nederland zijn die een baasje zoeken, maar toen zag ik dat je in het buitenland woont
Hihihi, als ik nog in NL had gewoond had ik geen pup uit t buitenland over laten komen (en ook geen uit het asiel gehaald)... Dan was ik voor een pup van onze stalhond gegaan (Rhodesian Ridgeback) maar hier heb je niet veel fokkers in de buurt zitten dus dan kom je al snel uit bij een rescue dog (die dus vaak gered worden uit kill farms)....
Uiteraard gaat ze wel mee terug naar NL maar goed, dat duurt nog wel een tijdje
Maar thanks! Ik zal straks even nieuwe foto's posten (is hier nu nog een beetje vroeg en fris buiten)...
Paint_Lover
Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-14 21:46
uitgebreid rollen doet ook zodra ze de kans krijgt