Keet schreef:Maar goed Offffffffffffftopic
Wil je Plakkie niet terug voor bij de draakjes? Ze verbouwd mijn hele aquarium.....
pfffff...eerst die allerliefstelievelings-vis uit de kleine knuistjes van een huilend elfje trekken en dan teruggeven? (vrees dat Spyro en Cynder heel graag nader kennis met haar maken...iets TE na welteverstaan
)Selka schreef:Wow wat een bijzonder dieren! Ik ben helemaal gefascineerd.![]()
*zorgt ervoor dat vriend dit topic niet te zien krijgt* die vindt dit soort dieren leuk maar uitendelijk moet ik er voor zorgen..
Voor dat laatste hoef je het niet te laten hoor....met de juiste "bak" zijn ze heeeel onderhoudsvriendelijk

@ kiwiwitje - het is gewoon zo spijtig als je het graag goed wilt doen en je krijgt dan toch het verkeerde advies van mensen waarvan je mag aannemen dat zij het weten

Heel eerlijk zitten wij ook niet echt op eieren te wachten. Als wij destijds hadden geweten dat je ze prima alleen kunt houden, hadden we er waarschijnlijk geen 2 genomen (ook omdat je op dat moment helemaal het geslacht niet kunt vaststellen). Alhoewel...als ze 's avonds bovenop elkaar liggen slapen, heb ik toch wel het idee dat ze het samen fijn hebben