Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, maar ik heb een beetje een zwak voor witte konijnen

En heel grappig dat jullie Pepijn zo leuk vinden, want samen met Fay zit hij al behoorlijk lang in de opvang en ik snap ook niet waarom iedereen ze voorbij loopt.xoranlover schreef:Wat een schatjes helaas accepteert mijn konijn geen ander konijn meer... Heb er al zo'n 30 geprobeerd te koppelen bij de konijnenopvang hier in de buurt maar geen 1 konijn accepteerde hij![]()
Nu maar besloten om hem even alleen te laten. Probeer het in het voorjaar nog 1 keer en anders kan ik er niks aan doen.
Als hij wel een konijntje zou accepteren zou ik er zo 1 meenemen ze zijn echt leuk![]()
En wat heb jij een geweldige timing met je foto's

RedPassion schreef:Wat een leuke konijntjes! Hopelijk vinden de plaatsbare nijntjes snel een huisje.Hoe lang zitten ze gemiddeld in de opvang?

biancatjuh27 schreef:ik vind snow super, waar zit deze opvang?
mss dat ik mijn vriend over kan halen nog een konijn erbij te nemen.
Zulke foto's moeten mensen toch wel overhalen.
Heb er hier al 4 zitten, dus voorlopig even genoeg voor ons postzegelachtertuintje.
. 

ChantalSmook schreef:Wauw wat een mooie konijnen! Wat zien ze er goed verzorgd uit![]()
Ik had mijn konijnen in de dierenwinkel gekocht en uiteindelijk heb ik ze af moeten staan aan een gezinnetje omdat ik helaas in een appartement ging wonen en ik onvoldoende ruimte had. Maar als ik over een paar jaar een huisje heb met een tuin ga ik toch eens kijken bij de opvang.
Een paar zijn nog wel flink smerig, want zoals bijv. Snow komt uit een situatie die echt smerig was.. hij is nog geel van het sproeien, echt sneu. Maar nu is hij en zijn hele familie geholpen en zitten ze er lekker schoon en droog bij.

Faniek schreef:Hmm geen dame dus met problemen in de baarmoeder, maar misschien is er wel wat secundairs dat hij dit gedrag vertoond. Vervelend dat hij ook niet wilde eten in een andere situatie.. Ik zie inderdaad een giga uitdaging, als je dichterbij had gewoond had ik je graag geholpen om weer de juiste match te vinden.

xoranlover schreef:Dierenarts van de konijnen opvang heeft hem ook nagekeken en kon ook niks vinden. Ja hij vond het een enorm chagrijnig konijn![]()
Nu ja hij heeft wel contact. En aangezien ik het echt niet meer weet blijft ie voor nu gewoon alleen. Ik kan er helaas niet meer van maken
Ik ben gek op uitdagingen en heb altijd een match kunnen maken, maar het is soms wel heel goed zoeken. Afstemming van eerst goed gedrag observeren, maar het is zeker niet altijd makkelijk. Nou ja dan die chagrijn maar vermaken met zoveel mogelijk bezigheden