Puppy Zavijah verdient een toppic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 21:38

wat een knapperd is ze toch <3
nu lijkt ze op sommige foto's echt black tan, zoals bijvoorbeeld foto 3, maar op andere foto's lijkt ze weer meer grijs(wolfsgrauw). Wat is ze nou echt? :=

Van

Re: Puppy Zavijah verdient een toppic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 22:13

het spareribje <3

@amkeVH, ze is wolfsgrauw maar ze heeft wel echt een duidelijk zadel waardoor ze inderdaad wel black tan lijkt

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-15 00:06

hahaha ja daar is het spare-ribje weer :+

Zavijah is inderdaad erg mager geweest en het was enorm moeilijk om er überhaupt een gram aan te krijgen. We hadden van alles geprobeerd tot dure brokken vers vlees een olietje hier een schapenvetje daar een vitamine pilletje of toch wat meer van dit en minder van dat.... maar de oplossing was in een andere hoek te vinden.
Goedkopere brokken van van cranenbroek en een oppaspupje een aantal dagen in de week en voilà Zavijah groeit en groeit en komt mooi op gewicht.
Gelukkig is ze de afgelopen maanden flink wat aangekomen en zat ze de laatste keer dat ik haar heb gewogen rond de 25 kg.

Ik zal binnenkort weer eens nieuwe foto's van haar maken, het verschil is duidelijk te zien.

Zavijah is inderdaad wolfsgrauw en wordt de laatste periode steeds grijzer. Ook haar snuit is wat lichter geworden.

Ariannee

Re: Puppy Zavijah verdient een toppic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 00:24

Wat een knapperd zeg <3

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-15 13:49

sometimes loving, means letting go

Zavijah mijn puppy

Wat was ik verliefd op jullie toen ik jullie zag en wat blij dat er nog een wat pups over waren.
bij jullie wezen kijken en voor jou gekozen.

De dag dat ik je op mocht halen als de dag van gisteren. Wat was je braaf mee in de trein en wat was ik trots
Mijn puppy mijn knappe puppy, je ging overal mee naar toe kermis centrum mee in de trein niks was je te gek.
Mijn knappe puppy wat ben ik toch trots op jou en wat ben je uitgegroeid tot een prachtige dame.

in je volwassen worden veranderde je ten opzichte van andere honden, helaas kopieerde je het gedrag van nanook en kreeg ook ik bij jou de angst andere honden tegen te komen. Ik was bang voor gevechten, bang je te verliezen.

Dit loste ik op door naar buiten te gaan als er geen andere honden waren en dit ging perfect....

Alleen door alles wat er met mij gebeurde, ik raakte in een dal mijn energie was niet meer wat het was en ik begon steeds meer de controle over jullie beide kwijt te raken wat weer resulteerde in meer gevechten tussen nanook en jou en god wat deed dit mij pijn.

Nog meer hell financieel aan de grond door geen werk en dan ook nog mijn huis kwijt raken. Gelukkig opgevangen door goede vrienden maar door dit alles gebeurd er zoveel in mijn hoofd.... zoveel dat ik niet meer die stabiele baas kan zijn die jij/jullie nodig hebben.... nog meer gevechten die steeds heftiger worden en steeds om niks...

En ja wat doe je dan... je maakt een beslissing die dwars door je ziel snijd en je hart in 1000 stukjes breekt.... dit kan niet anders en dus gezocht voor een nieuw baasje, een baasje die jou kan geven wat JIJ verdient.... stabiliteit en vertrouwen.... iets wat ik jou nu niet geven kan......

Morgen ga je weg, gelukkig niet ver weg, op naar een nieuw hoofdstuk in jou prachtige leven.

Mijn meisje, mijn rots, mijn trots!!!!

Wat ga ik jouw missen maar je verdient het......

De laatste wandeling... ik heb mezelf onder mn kont geschopt en we zijn in de stromende regen op pad gegaan wat had je een plezier dit ben jij, dit verdien jij en dit ga je hopelijk weer meer krijgen... Het spijt me zo dat ik op slot ben geslagen en jou niet meer heb kunnen geven wat jij zo hard verdient....

Mijn puppy ik hou van jou!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 17:37